Vi med BIM i juli
Hoppar in här! Testade blankt på bim -2/-3 så tror inte det tagit sig faktiskt! När mensen kommer så tänkte jag prova rosenrot för att korta ner cykeln. Någon som provat?
Hoppar in här! Testade blankt på bim -2/-3 så tror inte det tagit sig faktiskt! När mensen kommer så tänkte jag prova rosenrot för att korta ner cykeln. Någon som provat?
Jag väntar fortfarande på mensen så kan inte ange datum än. Frustrerande detta. Kan ju konstatera att äl inte alls var när jag trodde denna gång iaf! Ska testa med ältester nästa gång!
Blir andra försöket för mig iaf!
Fortfarande ingen mens och är på dag 39 i cykeln! Skulle kunna börja böla snart! Vill ju bara att den ska komma så att vi kan ge oss på försök nr två!
Jag skulle sökt för det där.
Jag skulle göra det. :) För enl mig och vad jag läst så är cykler över 35 dgr inte "normalt" dvs det är någon slags hormonobalans vilket inte ger fair chance sas. :)
Äntligen kom mensen så nu kan man blicka framåt mot nästa äl! Är ju inte så regelbunden men utifrån ett genomsnitt så blir äl 14:e juli och bim 28! Sen tänker jag testa med äl test så datumen kommer nog korrigeras lite :)
Hej! Någon som har koll på det här med Äl sekret? Jag är bara på dag 10 och fick tydligt Äl sekret idag. Beräknar Äl fre eller lör. Tror ni jag redan haft Äl nu när jag har detta sega sekret? Ska ta Äl test imorn tänkte jag.