Vi med BIM i juli
Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.
Ingen mens, inget plus. Bim idag. Kollade på torkade test sedan igår och förrgår, på dem är det två sträck. Men när jag tog ett nytt test igår kväll syns inget.. Fler som fått lika? Använder trstlagrets stickor.
Nu var ältestet svagare igen! Funderar på om jag ska börja testa på morgonen istället då urinen är mer koncentrerad? Känns som om det blir för utspätt på dagen då man dricker både vatten och kaffe?
Såhär ser testet ut med morgonurin. Nu måste det väl snart vara på g?
Får inga starkare ältest så mina datum i listan kommer tyvärr inte stämma. Blir nog bim i början av augusti istället men omöjligt att veta då jag inte lyckas hitta någon äl.
Kanske var dumt att börja ältesta. Innan vi började med försöken så kunde jag avläsa kroppen utan stickor och kunde då räkna ut exakt när mensen skulle komma. Känns som om man blir manisk istället med testandet och att kroppen jävlas bara för det :(
Kan det vara så att ältester inte ger utslag på alla? Börjar fundera på om jag missat att det var äl? Så här lång cykel som jag skulle ha nu har jag aldrig haft tidigare om äl skulle inträffa nu och flytningarna är mer lotionaktiga nu så känns som om den är förbi?
Fy detta gör mig knäpp!
Hej igen! Är nu hemma efter en veckas semester :)
jag tog äl och grav test i morse som var negativa.. Molnande smärta som vanligt men ingen mens sen den 22/5.. Vet ej vad jag ska tro :( vill kontakta bm men de ger ingen hjälp förräns man försökt i minst ett år :/
Jag sov askasst inatt,somnade 00:15 och vaknade 02:50 den tempen var 36,76 sen vaknade jag 04:45 och den tempen var 36,67 ( som jag skrev in) och nu vaknade jag 08:10 och då va tempen 37,00. Hur ska man tänka när man sovit så hattigt?