Inlägg från: sommarblomma1 |Visa alla inlägg
  • sommarblomma1

Vi med BIM i juli

Denna väntan på äl är olidlig! Inga utslag på ältest än men enl mina beräkningar har jag tidigast äl på söndag men sker nog förmodligen nån gång mellan sön och Tors.. Brukar få älflytningar iaf tre dagar innan äl så bara väntar på symptom nu!

• sommarblomma1
    NiHa skrev 2015-07-09 17:32:03 följande:

Va kul med så många plus, grattis till er:D
    Jag hade ÄL i måndags.
    Men blev inget sex då, vi är mitt i en flytt.
    Men hade sex dagen innan ÄL.
    Tror ni det finns en större eller mindre chans att det tar sig?

Dagen innan bör räcka gott och väl tycker jag :)
  • sommarblomma1
    Jenka81 skrev 2015-07-09 17:13:53 följande:

Kan man unna sig lite vin..? Äl+4 här. Tänker att jag ska leva som vanligt mellan äl och BIM men det ÄR ju inte som vanligt längre eftersom det här är typ det enda som ockuperar hjärnan nu ;) Har ändå tre barn redan och ändå är inget självklart. Hur tänker ni?

Ja det ska inte vara någon fara. Jag kommer leva som vanligt tills jag får det där plusset. Skulle det vara nåt så får ju embryot sin näring från gulesäcken ändå och inte från oss än.
  • sommarblomma1

Väntar och väntar på denna jäkla ägglossning! Har haft två långa cykler så hade hoppats på en kortare denna månad men det verkar inte bli så! Enl app så ska den komma på torsdag så hoppas att det inte blir senare iaf.
    Dagens ältest blev lite starkare än igår men är ju långt ifrån positiv än..

• sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-07-13 14:53:53 följande:

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

phpSUOxs042680.jpg

För mig brukar de flytningarna komma ca 3 dagar innan äl. Är flytningarna ff likadana?
  • sommarblomma1
    Maddsi skrev 2015-07-14 15:50:43 följande:

Varit inne och läst lite bara. Visst är detta test positivt. Läste om någon som tagit rfsu och fått positivt som sen inte vart gravid med annat test. Är på bim+2 och ingen mens.

phpdg16Rt98649.jpg

Ja det där är ingen tvekan! Grattis!
  • sommarblomma1
    Symetrical skrev 2015-07-14 19:25:33 följande:

Senaste dagarnas äl-test: php7dF6re33453.jpg

Ser ju ut som om äl är här närsom. Ditt senaste var väldigt likt mitt!
Svar på tråden Vi med BIM i juli