Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

9camilla9 skrev 2015-07-11 11:52:22 följande:

Aa jag tror också jag är en låghormonare. Men först barnet fick jag veta när jag var i v10 .

Oj! Men så skönt att "slippa" första veckorna sådär!
  • Symetrical

Såhär såg min stegring på äl-testen ut från tisdag till torsdag. Kan det visa så starkt även om man varken har äl eller är gravid!??
    /förvirrad skåning som tvingat sambon köpa hem fler äl-test

• Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-11 13:49:08 följande:
    Jag är ingen expert, men vad jag har hört så är inte äl-tester tecken på att ett ägg faktiskt har släppt. Det visar bara att hormonet finns där men om ägget släpper eller ej vet man inte om man inte gör ultraljud. Man har ju tydligen bara äl ca 10ggr/år, alltså inte varje månad.
    Nej, det vet jag, men dessa tester fick jag nu på äl +8 och äl +10!
  • Symetrical

Så jag tänkte att det borde ju indikera att det finns antingen lh i blodet, eller också hcg, eftersom äl-test reagerar på båda!?

• Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-11 14:44:23 följande:
    Jaha, ja juste nu läste jag att det var tisdag-torsdag du skrev! Hoppas att de reagerar på hcg i ditt fall! tyvärr har jag hört att äl-tester reagerar på mens också?
    Jo, det kan de absolut! Men då borde ju mensen kommit nu, väl?!?
    Testat med äl-test nån gång innan för att se om de indikerade graviditet, men det var helt blankt och dagen därpå dök mensen upp.
    Aja, den som lever får se!
    Måste dock säga att jag tycker att mina spökstreck typ stegrats lite..? (Nedre från igår, över från i förrgår)
    Är det förresten vanligt med spökstreck på Apotekets egna märke? Vet att det ju är det på testlagrets billiga stickor.
  • Symetrical
    m2b skrev 2015-07-11 21:27:12 följande:
    Tagit mååpnga test med testlagrets och aldrig fått en skugga om jag inte varit gravid.
    Der bådar ju onekligen gott.
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-12 10:28:39 följande:

Imorse på BIM+3 dök mensen upp :( Tråkigt. Speciellt att det var så sen, ska jag behöva stå ut med att mensen börjar krångla också? :/

Lycka till ni andra. Hoppas på massa fina plus!

Trist! Och framförallt efter en massa spökstreck!!!!?!
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-12 11:23:21 följande:
    Ja jag tror att jag ska undvika testlagret framöver :(
    Var det bara dem du fick spök på, eller?
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-12 15:46:19 följande:
    Mao kan mitt oxå va spök? :(
    Verkar som att det är ganska vanligt med spök generellt. Jag hoppade ju på att det var äkta, eftersom jag fått svaga streck på olika sorters tester, men ärligt talat börjar jag (trots alla extrema symptom) tappa hoppet nu.
    Blir till att ta mitt andra cb plus imorgon, men är även det negativt känns loppet ganska kört, måste jag säga!
  • Symetrical
    Adorii skrev 2015-07-12 22:41:55 följande:

php3TPr1J13712.jpg

Jag tyckte att alla äl stickor visade samma svaga streck så jag samlade stickorna under och en bild och visst är det en stegring?? Nybörjare med äl stickor:s

Eventuellt lite stegring.
    Vilken dag är du på?
Svar på tråden Vi med BIM i juli