• EkoS

Vi med BIM i juli

Mileya skrev 2015-06-24 17:58:10 följande:

Fattar ingenting nu!

Det kommer brunrött på pappret när jag torkar mig efter toabesök. Jag har mensvärk och svagt illamående. Och jag är bara på BIM-7?! Känns precis som att mensen är påväg, men en hel vecka för tidigt?? Den brukar va sen ibland, men aldrig såhär tidig.

Någon som har några erfarenheter ?

Vi Hoppas på en nidis då! Det stämmer ju med tiden. Däremot verkar det otroligt om du känner av illamående redan om det precis har fäst...
  • EkoS
    Elyssa81 skrev 2015-06-24 19:38:04 följande:

När kan man känna symtom och vad kan man känna tidigt? Jag har varit gravid tre gånger, men har ändå ingen koll.

Det undrar jag också! En vecka sen äl nu och jag har börjat känna av svamp... Har inte haft det på evigheter. Är det för tidigt för att vara relaterat?
  • EkoS
    Att vänta skrev 2015-06-25 10:42:21 följande:

En annan märklig grej är att jag de senaste typ fyra nätterna har drömt extremt mycket. Ofta om barn, förlossningar och missfall. Antar att jag bara tänker så mycket på det så det liksom måste ut om nätterna. Riktigt knäppa drömmar är det iaf, i natt drömde jag till exempel att jag att tvungen att genomföra en modefotografering i underkläder direkt efter förlossning

Hahahaha! Precis vad man vill göra efter en förlossning ;) När ska du testa?
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-26 07:15:04 följande:

Jag testade negativt idag på BIM-5...

Någon annan som testat idag?? :)

Jag testade också i dag (bim -5) Vaknade 5.30 av extremt illamående, så jag kunde inte låta bli. Var dock neg... Mår fortfarande illa, ville inte ens ha jordgubbar med nutella till frukost. Då är det illa. Men det skulle ju kunna vara gårdagens middag som inte trivs också...
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-26 11:02:07 följande:

Bim-5 å kunde naturligtvis inte hålla mig från att testa när dom landade i lådan. Så negativt de kunde bli..hoppet försvinner mer och mer..

Vi verkar vara många på bim -5 nu. Spännande!
  • EkoS

Fy vilket illamående i dag. Ska bli intressant att se om det är kvar i morgon...

• EkoS

Åh... Ska träffa några vänner i morgon, som nu spontant bokat in gokart. Bim -4, hade ni åkt? Tänk om jag äntligen är gravid, och så händer det något. Gravida ska ju inte åka gokart...

• EkoS

Bim -4 och fortfarande neg. Nu ska jag inte testa igen förrän Bim. Blev dock inställd på att det inte tagit sig den här månaden heller.

• EkoS
    halo83 skrev 2015-06-27 07:34:17 följande:

fick oxå neg i morse..bim -3

Hoppas att det fortfarande är för tidigt för oss båda! Men illamåendet jag kände i går är som bortblåst i dag
  • EkoS
    vår sommar skrev 2015-06-27 07:58:08 följande:

Än finns det hopp. När jag blev gravid med sonen testade jag neg på -4 och svagt svagt på -2 för att sen få ett klart plus på bim. Det finns ju de som plussar efter bim också. Håller tummarna för dej

Tack för hoppet ;)
Svar på tråden Vi med BIM i juli