• EkoS

Vi med BIM i juli

Mileya skrev 2015-06-27 09:18:57 följande:

Här är det också negativt. BIM-4

Och mensvärken jag känt de senaste 2 dagarna är borta. Vad ääääär detta?! :(

Men då! Jag håller tummarna för oss alla nu!
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-27 10:12:43 följande:

Nu har jag sån förskräcklig mensvärk att jag vill ligga i fosterställning! :( så mensen är väl på intågande...

Men fyra dagar tidigt? Brukar den komma tidigt?
  • EkoS
    Mileya skrev 2015-06-27 10:59:29 följande:

Nee snarare sent.. Typ på dag 30. Är på dg 25 idag... Märkligt!!

Vad märkligt! Hoppas att det är en liten. Du måste uppdatera under dagen så att jag får veta hur det går! Hoppas verkligen på dig! Det är din tur nu :)
  • EkoS
    Maalon skrev 2015-06-27 11:58:33 följande:

Njae inte känt. Men jag har fått riktigt tjocka, krämiga flytningar, nästan lite klumpiga, kan inte minns att jag haft så nån gång innan. Har ju inte stenkoll på min cykel men hade stegring på äl-tester tis och ons, men utslaget på måndagen var ganska starkt också.

Nån som har erfarenhet av att flytningar tjocka som handkräm betyder något speciellt?

Hm, det brukar väl kunna bli så vid svampinfektioner? Har läst att det är rätt vanligt redan tidigt i graviditeten :)
  • EkoS
    Att vänta skrev 2015-06-27 13:26:45 följande:

Tror att mensen är på väg redan här. Tilltagande molvärk och lite bruna flytningar om jag känner efter lite "där inne". Känner mig riktigt ledsen denna månad. Hade en så bra känsla och trodde att vi skulle få ha lite tur för en gångs skull. Har försökt sen i augusti förra året och haft två missfall (ett förra månaden). Ja ja, kommer mensen redan nu kan jag ju iaf hänga kvar i den här tråden nästa cykel också.

Åh vad tråkigt! Hoppas att det går nästa gång!
  • EkoS
    Maalon skrev 2015-06-27 13:08:47 följande:

Svamp tror jag inte att det är, då skulle det klia och kännas irriterat, känner mig precis som vanligt ???? men kliandet kan ju smyga sig på i efterhand säkert ???? om det skulle vara svamp alltså ????

Jo, så skulle det ju kunna vara! Annars såg jag också att flytningar generellt blir rikligare under hela graviditeten! Jag håller tummarna :)
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-27 13:57:44 följande:

Omg omg omg... Tog ett cb nyss, kissade för 1 Tim sen å jag tycker mig skymta ett plus! Hoppas hoppas de är så å inte bara ett spök.. Har 3 till hemma så nu kommer jag ju säkert ta ett nytt ikväll efter att ha Hållö mig längre.. Kan de va vår tur nu,efter 13:e gången!!??

Men guud vad kul! Kan du inte skicka en bild? Var det bim -3 i dag?
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-27 14:08:02 följande:

Ja bim-3 idag...ska se om det fastnat på bild haha

Jag ser helt klart något där! Hoppas det blir starkare nu!
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-27 14:43:37 följande:

Såhär ser det ut nu när det torkat

Du får uppdatera med en bild på nästa test också :)
  • EkoS
    mammaA93 skrev 2015-06-27 15:36:40 följande:

Ännu inga känningar här.. Äl i tisdags och bim 6/7. Hade en konstig kännsla i bröstvårtorna de två dagarna efter äl men det är borta nu.

Det är nog för tidigt ännu. Håller tummarna för att det kommer snart :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli