• EkoS

Vi med BIM i juli

halo83 skrev 2015-06-30 05:12:28 följande:

Här blev det neg.. Så inväntar mensen nu då. Blev inget 13:e försöket heller...

Åh vad tråkigt, skickar en styrkekram!
  • EkoS
    Anna09 skrev 2015-06-30 09:04:46 följande:

Hej

vet inte om detta är rätt sida men behöver hjälp.

Visst är detta ägglossningstest positivt? 

Ja, helt klart!
  • EkoS
    Anna09 skrev 2015-06-30 09:11:14 följande:

Även fast det e testat på morgonen? Borde jag göra ett till test vid lunch?

Nää, är det positivt så är det positivt oavsett vilken tid du tog det :)
  • EkoS
    halo83 skrev 2015-06-30 10:20:14 följande:

Ok, nu har vi bestämt här hemma att söka hjälp efter sommaren :) så nu släppte pressen lite å vi ska bara njuta av sommaren så får vi se vad det sägs :)

Vad skönt att det blev så ändå! Måste vara en lättnad :)
  • EkoS

Kunde inte hålla mig längre. Om det var något borde det väl vara tydligare på bim -1. Ingen som ser något på det här?
  • EkoS
    sommarblomma1 skrev 2015-06-30 11:28:36 följande:

Ser tyvärr inte :( men kan ju visa senare med beroende på när ägget fäste!

Jag får nog ställa in mig på att det inte blev något den här månaden heller
  • EkoS
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-30 12:51:29 följande:

Alltså jag tycker ändå att jag ser något. Och om du kollar mitt test från igår (bim-1 finns lite längre bak i tråden) så tycker iallafall jag att det ser lika ut. Och jag fick positivt idag. Testa igen imorgon tycker jag :) Håller tummarna!

Ja, jag gick bak och tittade och det var inte helt olikt. Och ditt förra var också på bim-1 va?
    MuM2girls skrev 2015-06-30 12:52:42 följande:

Är jag helt tossig är det inte ett super svagt sträck där? Kanske är bilden missvisande. Finns det ett svagt sträck där ekos ? För om det finns ett svagt svagt så är det possetivt.

Jag tyckte att jag såg ett svagt sträck, men vill ju så gärna att jag tänkte att det kanske var inbillning. Blev så frustrerad att jag skrapade sönder testet efter att jag tog bilden, så nu går det ju verkligen inte se något :/ Dessutom lyckades jag bara hålla mig en timme innan jag tog testet (har varit extremt kissnödig sen i går)
  • EkoS
    Symetrical skrev 2015-06-30 13:28:49 följande:

Jag ser absolut! Framför allt i nederkanten!

Åh! Vad hoppfull jag blir nu när ni också ser det! Jag som höll på att deppa ihop helt här. Får försöka att hålla mig från att springa på toa i natt och tests i morgon
  • EkoS

När jag förstärkte färgerna på bilden tycker jag mig se det ännu lite mer

• EkoS
    9camilla9 skrev 2015-06-30 13:56:53 följande:

Någon som har erfarenhet av detta? Har haft pos ägglossningstest i 7 dagar nu blir inte klok på detta .

Oj! Vad märkligt! Vilken dag i cykeln är du på?
Svar på tråden Vi med BIM i juli