Avsaknad av spermier
Hej.
Hur har det gått för alla här inne? Jag är i samma sits som många. Har en man vars spermier är omogna, visste detta dock från dag ett men blev kär samma sekund som jag såg honom så vi ska bilda familj genom donerade spermier. Han har dock blivit utredd i annat landsting och när jag kontaktade Sahlgrenska ville dem utreda honom på nytt, det var tydligen vanligt även om man blivit utredd innan (ett par år sedan). På fredag får vi svar på hans spermaprov, har inga större förväntningar på att något hänt eller att han plötsligt blivit fertil även om det hade varit det bästa som kunde hända mig... Ngn som blivit utredd mer än en gång? Eller vill följas åt? Har aldrig varit orolig över att inte få barn förrän jag träffade min man som berättade om hans problem. Är det vanligt? Och till mig som drömmer om en stor familj, kan jag fortfarande få det trots att jag väljer denna väg? Hade blivit så glad om någon ville dela tankar :) kram till alla! Förhållanden som överlever sånt här ska man hålla hårt i!!