Avsaknad av spermier
Hej!
Har tänkt på dig och hur det går dessa dagar, det låter lovande för dig, vad härligt!!
Hoppas mensen fortsätter hålla sig borta och att du får ett plus, vi behöver det i den här tråden :) :)
För min del är det nog inget positivt, tyvärr.
Hade ont i brösten och mensvärk så länge ägglossnings sprutan var verksam, det kändes toppen! (man fick ju lite känsla för hur det känns att vara gravid) Men sen försvann allt..
Började få färgade flytningar dag 9 och har haft mens i några dagar(dag 10-12), igår kom mensvärken och negativt test på dag 12.
Nu blöder jag inte längre och har testdag på söndag.
Lutinus verkade inte fördröja mensen för mig, har kort cykel och mensen blev inte särskilt försenad ändå, kanske en aning mindre i mängd.
Är inställd på nya tag redan, ringde och kollade upp hur de fyra embryona mådde, tre klarade sig till frysen. Kanske kan någon av dem blir en bebis. Det känns i alla fall positivt! :)
Nu försöker jag tänka om, jag kan inte påverka det här, försöka glädjas åt att semestra utomlands och ha det gott och dricka gott. Hoppas på ny laddade batterier och mera medvind framöver och även detta år tänka "Det Här kanske är sista sommaren, bara vi två!"
Tror tyvärr det kommer bli negativt för mig också, nu har mensvärken blivit värre och jag har fått rosa flytningar.
Vi har också fått det hemska beskedet???? Känner mig aå uppgiven och jävligt bitter om jag ska vara ärlig.. ?varför just vi? tänker jag ofta