• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • minneli

Vecka 8 idag! Längtar och vill ha veckorna framspolade men samtidigt inte eftersom jag har semester :)

• mizis
    Tanja E skrev 2015-07-09 06:48:14 följande:

Väntar mitt första barn! Precis plussat, beräknat 16 mars! Så förväntansfull. Hoppas allt går bra för oss alla!!

Här är en till som precis plussat (första barnet) och bf 15 mars!! :) visst känns det obegripligt?? Vågar inte riktigt tro på det än!
  • Amanda87

Hej! 
    Jag fick precis ett plus på stickan.. ett riktigt tydligt och väldigt snabbt. Oj oj oj. Jag tog ut min spiral för tre månader sedan då jag inte gillade den. Haft oregelbunden mens, ja har ju knappt hunnit ha någon.

Pratade med sambon som precis då fått 6 mån provanställning sedan en tids arbetslöshet. Jag och sambon har sagt att vi borde vänta till vi vet om han får tillsvidare, samtidigt har jag sagt att jag inte vill vänta för länge. Jag är 28, färdigutbildad och har fast jobb. 

Idag plussade jag. Helt otroligt. Sambon är på jobb. Min syster och hennes fru med barn är här på besök för att insemineras i Kphmn. Nu är jag helt plötsligt gravid. Och jag kan...inget. Är bara så glad! Nervös! Måste vänta med att berätta för sambon till jag slutar jobbet ikväll. Semestern börjar i morgon! 

Tänk att jag också skulle få denna möjlighet, och så fort! 

• minneli

Idag tog jag ett digitalt test, bara för att :) testade bara med ett typ 6 kronors test innan som jag hittade hemma så jag ville ha det i klartext :P

Jag är i vecka 8 (7+1)

Igår på kvällen frös jag och hade ont i magen, hungrig fast inte sugen på att äta ngt!

• Amanda87

Idag tog jag ett digitalt test, bara för att :) testade bara med ett typ 6 kronors test innan som jag hittade hemma så jag ville ha det i klartext :P

Jag är i vecka 8 (7+1)

Igår på kvällen frös jag och hade ont i magen, hungrig fast inte sugen på att äta ngt!

minneli skrev 2015-07-10 07:35:02 följande:

Jag är i vecka 8 (7+1)

Grattis!! Har du haft andra symptom innan? Jag har inte ont i magen direkt utan den känns mer spänd på insidan. Som att jag sitter och spänner magmusklerna hela tiden. Är även kissnödig mest hela tiden. Hoppas jag slipper illamående. Fördelen är att jag går på semester idag så om jag får besvär kommer jag kunna vara mer diskret än om jag jobbat.
  • minneli

Ja jag har haft symptom innan. Kände av graviditeten en vecka innan Bim. Mådde lite konstigt och var lättirriterad plus molvärk och ömma bröst. Sen har jag varit illamående, trött osv. Jag har oxå semester och är väl i vecka 13 tror jag (om allt går bra) när jag börjar jobba igen. Så det är ju bra iaf!

• weeeiner

Hej :) jag plussade för 3 dagar sedan. Har en dotter på 11 månader. Så blir ca 1,5 år i mellan. Har bf den 16e mars om jag har räknat rätt :)

några av mina närmsta vänner vet sen min mamma.

Vi kommer att gå ut med att vi väntar ett syskon i v 12. Bara hoppas på att allt slutar som det ska! :)

• drommenomenliten89

Hej vänner! Kan man få + två dagar innan beräknad mens?

Isåfall är jag också gravid efter att ha gjort 2 test. Som visat + är i vecka 5 (4+0) och enligt appen är pricken uträknad 18 mars!

Är rädd efter en lång väntan på att bli gravid (försökt 4 år) så vill inte att att testen lurar mig! :(

Här är testen jag gjort!
    (De billiga testet gjordes igår torsdag morgon (9/7 andra gången jag kissade så inte de som legat i blåsan längst)

(De andra clearblue är taget på första urinen idag 10/7) alltså 2 dagar innan beräknad mens?

Är det som jag tror och hoppas?

• drommenomenliten89
    drommenomenliten89 skrev (null) följande:

Hej vänner! Kan man få + två dagar innan beräknad mens?

Isåfall är jag också gravid efter att ha gjort 2 test. Som visat + är i vecka 5 (4+0) och enligt appen är pricken uträknad 18 mars!

Är rädd efter en lång väntan på att bli gravid (försökt 4 år) så vill inte att att testen lurar mig! :(

Här är testen jag gjort!
    (De billiga testet gjordes igår torsdag morgon (9/7 andra gången jag kissade så inte de som legat i blåsan längst)

(De andra clearblue är taget på första urinen idag 10/7) alltså 2 dagar innan beräknad mens?

Är det som jag tror och hoppas?
    php6PyYrY16211.jpg

Här är första testet
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)