• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Jordgubbarmeglass
    drommenomenliten89 skrev 2015-07-10 10:43:23 följande:

Hej vänner! Kan man få + två dagar innan beräknad mens?

Isåfall är jag också gravid efter att ha gjort 2 test. Som visat + är i vecka 5 (4+0) och enligt appen är pricken uträknad 18 mars!

Är rädd efter en lång väntan på att bli gravid (försökt 4 år) så vill inte att att testen lurar mig! :(

Här är testen jag gjort!

(De billiga testet gjordes igår torsdag morgon (9/7 andra gången jag kissade så inte de som legat i blåsan längst)

(De andra clearblue är taget på första urinen idag 10/7) alltså 2 dagar innan beräknad mens?

Är det som jag tror och hoppas?

Positivt grattis!

Haha ser jag rätt på bilden att någon sitter på toa där bakom?
  • drommenomenliten89

[quote=75511326][quote-nick]Jordgubbarmeglass skrev 2015-07-10 11:05:41 följande:[/quote-nick]Positivt grattis!

Haha ser jag rätt på bilden att någon sitter på toa där bakom? [/

Så då går det att se 2 dagar innan beräknad mens? Tack! :)

Japp mannen sitter på toa ;)

• Muzzliz

Hej! Jag har bf i mitten av mars med andra barnet ???? är i vecka 5 och det känns helt fantastiskt. ????

• minneli
    drommenomenliten89 skrev 2015-07-10 11:26:36 följande:

[quote=75511326][quote-nick]Jordgubbarmeglass skrev 2015-07-10 11:05:41 följande:[/quote-nick]Positivt grattis!

Haha ser jag rätt på bilden att någon sitter på toa där bakom? [/

Så då går det att se 2 dagar innan beräknad mens? Tack! :)

Japp mannen sitter på toa ;)

Grattis till graviditeten och till den roligaste bilden på en teststicka jag sett. :D (alltså att mannen din sitter på toa i bakgrunden :) )
  • Linngustafssson18

Har bf i slutet av mars. Men är extremt rädd för missfall så väntar minst till vecka 13 tills jag ropar hej :) men ändå kan man inte låta blivit le varje gång man tittar på testerna som är plussade :)

• drommenomenliten89
    minneli skrev 2015-07-10 11:57:52 följande:

Grattis till graviditeten och till den roligaste bilden på en teststicka jag sett. :D (alltså att mannen din sitter på toa i bakgrunden :) )

Haha tack! :) japp tänkte inte alls på att han satt där! Var inte så vaken klockan 5 på morgonen :P
  • Amanda87

Supergrattis!!!!

Jag har inte berättat för någon mer än min sambo. Vill så gärna men ska göra det ansikte mot ansikte. Är verkligen rädd för MF men just därför är det nog bra att berätta för mina närmsta.

Nu har jag semester i alla fall så nu behöver jag inte smussla med mina aktiviteter här på familjeliv på samma sätt som när jag jobbar! :)

• drommenomenliten89

Någon som vill följas åt på Facebook eller instagram? :)

Lägg till mig då! :)

Angelika Nygren på Facebook och 8nia9 på insta :)

• gullan83

Finns en Facebook grupp med samma namn som denna sidan hemlig grupp glitterlina här kan ni skriva till så kan hon lägga till er

• pannkakan87

En liten fråga!

NÄR berättar ni tidigast och för VEM? Drömmer *nyfiken*

Har inte berättat för någon än förutom sambon då!

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)