• Katta1

Vi med bf mars 2016

Vi som väntar syskon i mars 2016.

• Svar på tråden Vi med bf mars 2016
  • SöleMaja

Skulla va smilis inte ?? :)
    Plussade idag vill säga:)

• emsan

Hej vill gärna hoppa in här! Bf 17 mars har en dotter född 2012. Ett MA v 18 i april så hoppas det går vägen denna gången! Vill så gärna ha ett syskon till min dotter.

• MrsLeRouge

Hellu allesammans! En marsbebis till, dock en tidig en. 1 mars är det beräknat alltså v.6+4. Tredje barnet.

Pirrigt värre även fast det är Tredje! Tycker de första tolv veckorna är äckligt långa. Mår illa av och till hela dagarna och vill sova.

Hur mår ni?

• emsan
    MrsLeRouge skrev 2015-07-12 20:37:33 följande:

Hellu allesammans! En marsbebis till, dock en tidig en. 1 mars är det beräknat alltså v.6+4. Tredje barnet.

Pirrigt värre även fast det är Tredje! Tycker de första tolv veckorna är äckligt långa. Mår illa av och till hela dagarna och vill sova.

Hur mår ni?

Har bara molvärk just nu är bara i v 4+2 men i tidigare graviditeter har jag börjat må illa från v 7
  • Mie85

Hejsan!

Tvåbarnsmamma med en son född -06 & en dotter född -10, plussade i förrgår och väntar nu nummer 3 cirkus den 21 mars :)

Hoppas på att pyret hänger kvar nu!

• Onormalin160
    MrsLeRouge skrev 2015-07-12 20:37:33 följande:

Pirrigt värre även fast det är Tredje! Tycker de första tolv veckorna är äckligt långa. Mår illa av och till hela dagarna och vill sova. smile4.gif

Hur mår ni?

Är i 6+0 idag, har mått fruktansvärt illa den senaste veckan. Och trött som ett djur! :( Minns inte att jag mådde såhär kasst med sonen, var visserligen 3 år sedan.
    Ska på ul den 23:e, ska bli spännande! :)
Svar på tråden Vi med bf mars 2016