Vi med bf mars 2016
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Vi som väntar syskon i mars 2016.
[quote=75542884][quote-nick]mammave skrev 2015-07-19 20:45:14 följande:[/quote-nick]NIPT-test är ungefär som kub men mkt säkrare resultat då kuben bara anger sannolikheten och ger många "felsvar"[/
Ok tack då vet ja :) det låter intressant!
Mammave: tack:)
Såg att mitt inlägg blev rätt konstigt, sorry haha
Väntar också barn i mars 2016, beräknad den 23:e. Har en son född 2011 också!
Haft flera MF innan så är väldigt orolig. Har dock symptom i form av ömma bröst, fruktansvärd trötthet på em och är hungrigare än vanligt!
Min kompis som bor i Jönköping sa att de kan välja att få ett tidigt UL där, stämmer det på fler ställen? Det vore så skönt att få se om allt ser normalt ut!
Hej på er !
Jag hänger med på ett hörn :) (minns inte om jag skrivit tidigare)
Fick en son i juli förra året och är nu beräknad ca 20/3.
Här får man inte tidigt ul på rutin utan det krävs att man uppfyller vissa kriterier. Jag vill så gärna se att ett litet hjärta slår men det kanske går att vänta till kub...
Här kostar tidigt ul 500-700kr.
Väntar också barn i mars 2016, beräknad den 23:e. Har en son född 2011 också!
Haft flera MF innan så är väldigt orolig. Har dock symptom i form av ömma bröst, fruktansvärd trötthet på em och är hungrigare än vanligt!
Min kompis som bor i Jönköping sa att de kan välja att få ett tidigt UL där, stämmer det på fler ställen? Det vore så skönt att få se om allt ser normalt ut!
Tack! Jag får prata med BM vid hälsosamtalet, är ju bara på 4+4 än så länge.
Seaband inköpta igår... Tips mot illamående! Mått så illa o vänt när jag känt matdofter osv
Börjar grina för jag vägrar spy :P.
Inskrivningssamtal imorgon :D tidigt UL 4/8
Kan knappt bärga mig! Tredje barnet så har inte gått att dölja för folk som känner mig.. Syns oavsett hur stor tröja jag tar på mig. Känns jobbigt för vill inte berätta förrän i v.12 o de e ju ev bara v.8 än
Jag är också kvar.
Ett tips mot illamående som har hjälpt för mig är citronvatten och att röra på Mig. Då har jag inte mått illa alls dom.stunderna jag varit ute och gått
Här.tickar det på. 7+5 idag. Dock är jag trött som en gnu fortfarande.
Ska på inskrivningsamtal 4/8, känslomonster deluxe är jag med. Arg och ledsen. för ingenting typ :-/ stackars man säger jag bara!
Tröttheten har slagit till med stor kraft här. Sover länge men är ändå så himla trött. Känns som man kan sova 1 dygn. Tur att man har semester bävar lite eller mycket till när man ska börja jobba igen man får ha tandpetare till att hålla ögonen öppna då hihi.