Vi med bf mars 2016
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Vi som väntar syskon i mars 2016.
Hej . Plussade igår :D BF ca 12 Mars. Har en dotter född 2013 Bim imorgon .-)
Faithhope: har du ringt upp? Hoppas allt är bra
Hoppar gärna in här. Plussade nyss och har bf 10 mars.
Har en son som är född 12.
Känner av illamående och halsbränna redan så vem vet hur detta kommer sluta haha. Fast just nu är jag bara så glad över plusset att jag gärna tar illamåendet.
Hej! Jag hoppar gärna in här. Har plussat efter 8 månaders försök på första barnet, härligt att äntligen veta att vi fungerar! Är 30 år och har BF 4 mars.
(Det står visst syskon i den här tråden men förstagångsmammor kanske också är välkomna?)
Tack
Innan jag plussade så spydde jag nästan när jag gick på en allmän toalett av lukten. Ömma bröst på sidorna, lite lite molvärk, och lite gråtmild. Inte så mycket symptom än. Det jag har märkt är att jag känner avsmak för viss mat dock. Plus mega svullen mage, det ser ut som jag är i vecka 12 ( som min mage var i vecka 12 förra graviditeten.)
Min mage är jättesvullen. undrar hur länge det går att dölja. På första bilden är vecka 16+2 förra graviditeten bilden bredvid är magen nu i vecka 4. Bilden längst ner är i vecka 5 förra graviditeten
bilden kom inte med förra inlägget
Tack detsamma :D
Detta är första gången jag känner annat än molvärk så här tidigt. Med sonen kom allt mycket senare så än finns det tid ;)