RobzMarley skrev 2016-01-16 07:25:20 följande:
Vad skönt att det inte blir någon "jättrbebis" hihi. Min man tror bebisen kommer att bli stor för han själv vägde 4600gmen vår dotter vägde bara 3200... Min förstfödde vägde 3430g i v 40+0. Så jag tror Max 3600g.
Nu börjar det dra ihop sig för er!! Vi andra kommer i maj och där. Haha! Konstigt det kan bli så.
Vecka 22 här. Fogarna spökar. Illamåendet börjar lägga sig lite. Vilket är tur då jag mer eller mindre tvingats äta konstant för att hålla det i någorlunda schack. Vilket resulterat i att jag sist jag vägde mig för ett par veckor sen hade gått upp 10 kg... Men samma med de andra. 25, 20 och 23.
Jobbar som lärare så jobbet är ju inte tungt så. Men jag står en del och då får jag ont i ryggen. Sitter jag då blir jag stel o svårt resa mig. Igår städade jag hemma o tog undan sista julstjärnan i fönstret. Har dragit på det. Låg sen helt orörlig hela kvällen. Kan inte vända mig i sängen utan att det strålar. Att resa sig och sätta sig och gå i o ur bilen. Är svårt. Bm frågade om jag ville träffa läkare och jag sa ja, hon sa kanske bli sjukskriven 25 %. Det hade varit avlastsnde. Plus hunnit vila lite på em. Men jag har aldrig blivit det innan. Är lite stolt o vill bita ihop liksom. Har fått en del sammandragningar också men urinodling visade inget. Och de är inte onda. Kommer mest om kvällar eller när jag ansträngt mig. Men jag antar att det är rätt vanligt med fjärde.
Jag hade massa m 1:a o 2:a, men då var det GBS. Fick tillbaka det hela tiden under fl och fl startade m tvåan i v 31. Men de lyckades stanna upp. Sen INGET med trean. Märkligt.
Så intressant! att höra. Jag själv är också v.22 eller 23 idag faktiskt!
När har du bf?