lima76 skrev 2016-05-23 09:00:13 följande:
Onsdag! Tänk att vi är nästan framme ändå!! Jag har 15 dagar kvar idag. En intensiv längtan blandat med en känsla av att jag inte är riktigt redo än :D
Min ena dotters gymnastik har sommaruppehåll redan och den andra har typ två ggr kvar på sin dans sen är det paus med träningar för oss! Vill starta lillan på simskola till hösten men i sommar vill jag gå utan måsten. Det är bara alltid så mkt som händer i maj, denna veckan har vi utvecklingssamtal, klassträff med grillning och kalvinknatet..
Jag ska antagligen fota en liten nyfödd bebis i morgon. Det ska bli jättemysigt, hoppas bara att jag orkar..
Jag känner mig inte heller redo. Liksom att jag inte förstått riktigt. Kanske därför det inte kommit igång än här. Konstigt. Man borde ju veta när man väntar fjärde liksom. Sen har jag tänkt att allt stannar runt mig. Mamma ringde innan o bjöd på middag på söndag. Mors dag. Jag tänkte ja men vi kanske inte kan. Och inte då att jag föder just då. Och killarnas matcher. Jag bara suckade tänkte shit.. Verkligen kom igen.
Skönt att dina redan har sommar uppehåll. Mina två stora har vars två träningar plus matcher om helgerna. O då har de bara fotboll just nu.
Men, skönt att ha planer ändå. Så har vi haft nu. Grillkväll m förskola oxh skola. De har haft konsert med mera. Allt har vi kunnat gå på vilket känns akönt. Liksom inte missat ngt. Men jag bokade medvetet lite för att haha. Dels få tiden att gå.
Hoppas du får vila så fu orkar oxkså!! Låter jättemysigt med baby fotografering! <3