Iskristall skrev 2015-12-15 17:28:43 följande:
Nu är jag besviken, ledsen och det känns som mitt hopp försvann. Idag fick vi reda på att embryot som de försökt odla vidare inte gått att frysförvara. Så nu är det bara att ställa in sig på sprutor, ÄP och illamående om det inte tar sig nu. Vilket jag tyvärr inte tror längre då jag får för mig, trots att jag vet att livmodern är bättre miljö än labbet, så har embryot jag fick återinsatt också dött, för det antagligen var av samma skrot och korn och inte heller skulle klarat sig vidare!
Kram vännen! Vad tråkigt men du jag tror absolut inte att ägget du fick tillbaka är samma skrot och korn. Alla embryon är olika och kom ihåg det behövs bara ett guldägg och förhoppningsvis ruvar du på det ägget nu, jag håller tummarna för det och hoppas åt dig! Tänk på att livmodern är bättre miljö =) Förstår att det känns tungt men om det nu mot all förmodan inte tar sig denna gång blir säkert behandlingen annorlunda nästa gång och då får ni kanske ut fler ägg också! Och kom ihåg hur fint det såg ut vid insättningen med delning och allt =)
Tror det är kört för våra 2 ägg också. De skulle skicka brev vid frysning om det gick att frysa efter helgen dvs igår så då borde brevet kommit idag..
Men hoppet finns än för våra ruvande ägg!
Kram