IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
VUL igår. Tillbaka på tisdag 19/1 för att se när sprutan ska tas.
Passade även på att fråga om chanserna att lyckas med FET och blastocyst. Tydligen hade de tittat på det under förra året och det visade sig att i min ålder (runt 30), är det 50% chans att lyckas med blastocyst oavsett om den är fryst eller färsk. Egentligen är jag inte så mycket för statistik, allt hänger ju ändå på om jag själv plussar eller inte. Men det kändes ändå lite mer positivt än hur jag kände innan.
VUL igår. Tillbaka på tisdag 19/1 för att se när sprutan ska tas.
Passade även på att fråga om chanserna att lyckas med FET och blastocyst. Tydligen hade de tittat på det under förra året och det visade sig att i min ålder (runt 30), är det 50% chans att lyckas med blastocyst oavsett om den är fryst eller färsk. Egentligen är jag inte så mycket för statistik, allt hänger ju ändå på om jag själv plussar eller inte. Men det kändes ändå lite mer positivt än hur jag kände innan.
Fick du samtalet du väntade på?
Tack!
Ja, men det är just det jag menar. Det spelar ju ingen roll om det är 99% som lyckas om man själv tillhör 1% som inte gör det.
Men men, man får hoppas på det bästa!
Vad är det kliniken väntar på? För min del har det alltid varit vi som måste ringa dem. Men det är väl olika förstås. Hoppas ni får komma igång snart!
Vad tyckte du om akupunkturen, var det ok?