• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2016-01-18 11:36:46 följande:

Hoppsan idag!!! <3

Just det och jag imorgon och du onsdag?

Gud så spännande!! Jag är helt flipprig jag längtar så mycket till imorgon!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-01-18 11:48:31 följande:

Det stämmer bra! Jag är också supernervös. Och du skulle på läkarbesök imorgon också?
    Ska ni ta reda på kön? Vad är din känsla?
  • Hoppsan2016

Hallå

Hemma igen efter UL och lite shoppande på det. Köpte lite kläder till lilltjejen i magen =) Passar på när det är rea.

UL gick bra, hon vinkade och var nöjd med livet i magen =)
    Hade moderkakan bak men långt ner, så jag får komma tillbaka och en extra UL i v 32. Ska bli kul att se bebisen igen =)
    Hon var 19,5 cm och allt annat såg bra ut. Så nu kan vi resa imorgon och njuta av solen med en bustjej i magen =)

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2016-01-18 15:39:10 följande:

Hallå

Hemma igen efter UL och lite shoppande på det. Köpte lite kläder till lilltjejen i magen =) Passar på när det är rea.

Hade moderkakan bak men långt ner, så jag får komma tillbaka och en extra UL i v 32. Ska bli kul att se bebisen igen =)
    Hon var 19,5 cm och allt annat såg bra ut. Så nu kan vi resa imorgon och njuta av solen med en bustjej i magen =)

Ojoj nästan 2dm! Shit! Vad härligt ;)
    Ha en bra resa! Kram
  • Sälma Riit

Hallå

Fantastiskt! Ha det så bra i solen!
  • Sops

Hallå

Vad härligt att allt såg bra ut, ha en trevlig resa!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-01-18 11:48:31 följande:

Hur har det gått?!?!
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2016-01-19 17:26:51 följande:

Hur har det gått?!?!

Förlåt va helt Slut igår! Det gick jätte bra vi väntar en frisk sparkade liten tjej <3

Vi är då lyckliga så vi svävar på MOLN!! Passade på att shoppa lite till henne igår också.

Även fick jag träffa en läkare igår som sjukskrev mig heltid vilket känns skönt faktiskt, jag är så trasig i kroppen.

Lycka till idag <3
  • Susodus

Vad skönt att höra att det går bra för alla er som är geavida. Är tillbaka från semestern sedan en vecka, kan verkligen rekommendera för de som kan att byta miljö, det ger automatiskt ny energi. Hösten har legat som en våt filt över tillvaron som lyftes bort i solen. Det hade tagit månader i terapi för att uppnå samma känsloläge som jag fått nu. Mer kraft och energi, trots att jag sovit uruselt sedan hemkomsten. Ikväll börjar jag med puregonet igen.

• Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-01-20 06:16:45 följande:
    Förlåt va helt Slut igår! Det gick jätte bra vi väntar en frisk sparkade liten tjej <3

Vi är då lyckliga så vi svävar på MOLN!! Passade på att shoppa lite till henne igår också.

Även fick jag träffa en läkare igår som sjukskrev mig heltid vilket känns skönt faktiskt, jag är så trasig i kroppen.

Lycka till idag <3
    En tjej till blir det här! Så otroligt härligt att se henne! Allting såg jättebra ut, och hon sög på tummen ;)
    Svårt att jobba idag, man är så glad!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?