• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • TwinkyIVF
    Iskristall skrev 2016-01-28 22:44:35 följande:

Tack, det kan behövas!

Massa lycka till!!
  • Hey.orange
    Susodus skrev 2016-01-28 21:08:04 följande:

Jag är tillbaka i tråden igen och jag ska på ul imorgon, tror att det blir uttag måndag och förhoppningsvis insättning onsdag, har också bett om att få se embryona vid insättningen på ul, det känns bra så att man vet att de är där. Har lagt in alla uppgifter i gravidapp och enligt den är jag redan gravid i v 2... Jungfrufödsel...

Spännande!
  • Hey.orange
    Iskristall skrev 2016-01-28 22:24:52 följande:
    Jag fick mens idag. Så i morgon sätter jag igång med första sprutan. Om en vecka vul...spännande!
    Åh vad spännande!!!!
  • Sjöblomman
    Jag fick mens idag. Så i morgon sätter jag igång med första sprutan. Om en vecka vul...spännande!
    Hurra! Nu händer det.
  • Sjöblomman
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-01-29 17:00:26 följande:

På onsdag har jag mitt första besök på ivf stockholm. Spännande. Skall träffa både läkare och bm. Vad brukar ske på första mötet?

Härligt!

Samtal, blodprov, VUL, info om upplägget.
  • barn2011
    Åh, lycka till! Plötsligt händer det!
  • barn2011

På onsdag har jag mitt första besök på ivf stockholm. Spännande. Skall träffa både läkare och bm. Vad brukar ske på första mötet?

Genomgång av behandlingsmöjligheter, statistik, upplägg av er behandlingsplan. Eventuellt genomgång av mediciner, sprutor etc om ni ska sätta igång snart! Tror inte att vi gjorde blodprov eller VUL men kan  ju minnas fel.

Lycka till!
  • Iskristall

De andra har svarat så bra. Så jag lägger bara till från mig att jag inte heller gjorde blodprover på kliniken. De använde sig av svaren från utredningen jag gjorde i innan på annat ställe. Men de gjorde vul på första besöket.

Bm träffade jag dagen efter för att det inte fanns tid samma dag, eftersom jag gick på återbudstider. Hon gick igenom sprutteknik och tider/dagar för de sprutor jag fått ordinerat och när jag skulle komma på första vul osv.

Lycka till på onsdag! Spännande!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?