• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2016-01-29 07:16:26 följande:

Åh vad spännande!!!!

Ja! Tack!
    Sjöblomman skrev 2016-01-29 20:35:56 följande:

Hurra! Nu händer det.

Oh ja! Tack! På onsdag tid hos Lotta igen då.
    barn2011 skrev 2016-01-29 20:40:05 följande:

Åh, lycka till! Plötsligt händer det!

Ja jag hoppas att det är denna gång det plötsligt händer för oss!
  • Kärlekövervinnerallt

Jag har en kollega som jag inte träffar så ofta. Hon är synsk och har sett mycket både för min del och andras som stämmt mycket väl. Idag när jag kom till jobbet tittade hon pp mig och utbrast. Är du gravid? Nej sa jag. Då log hon och sa attdå kommer du snart bli det. Grattis. Alla får tro vad de vill men jag svävar lite på moln och känns så bra inför ivf nu :)

• Iskristall
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-01-30 11:48:25 följande:

Jag har en kollega som jag inte träffar så ofta. Hon är synsk och har sett mycket både för min del och andras som stämmt mycket väl. Idag när jag kom till jobbet tittade hon pp mig och utbrast. Är du gravid? Nej sa jag. Då log hon och sa attdå kommer du snart bli det. Grattis. Alla får tro vad de vill men jag svävar lite på moln och känns så bra inför ivf nu :)

Om inte annat får man positiv energi och positivt tänkande med såna uttalanden! Det tror jag är mycket viktigt! En kollega till mig spådde mig i kort och hon såg barn i min snara framtid. Så jag har bestämt att tro på henne också. Det skadar ju verkligen inte
  • Kärlekövervinnerallt
    Iskristall skrev 2016-01-30 13:11:13 följande:

Om inte annat får man positiv energi och positivt tänkande med såna uttalanden! Det tror jag är mycket viktigt! En kollega till mig spådde mig i kort och hon såg barn i min snara framtid. Så jag har bestämt att tro på henne också. Det skadar ju verkligen inte

Nä precis ????. Har haft en positiv känsla av ivf hela tiden. Men nu ligger den på topp ????
  • Sjöblomman
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-01-30 11:48:25 följande:

Härligt! Exakt vad man behöver!
  • Susodus

Jag har uttag imorgon, är alltid lite nervöst så jag brukar få lugnande tablett att ta hemma på morgonen, det hjälper. Har löst all logistik så nu är det bara att ställa alarmet så ska allt gå på räls... Allt såg i alla fall fint ut på ul i fredags. Tycker att det är dags att fungera nu. Känner mig inte lika stressad som förra försöket.

• Hoppsan2016
    Susodus skrev 2016-01-31 20:11:23 följande:

Jag har uttag imorgon, är alltid lite nervöst så jag brukar få lugnande tablett att ta hemma på morgonen, det hjälper. Har löst all logistik så nu är det bara att ställa alarmet så ska allt gå på räls... Allt såg i alla fall fint ut på ul i fredags. Tycker att det är dags att fungera nu. Känner mig inte lika stressad som förra försöket.

Lycka till imorgon!!!
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-01-31 20:11:23 följande:

Stort lycka till!
  • Iskristall
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-01-31 20:20:25 följande:

Iskristall. Visst går du på ivf stockholm med på st göran?

Japp, det gör jag!
Svar på tråden IVFare i Stockholm?