IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Här väntas och ruvas det. RD6 idag. Händer inte så mycket alltså
Hur mår du då Twinky?
Fick du någon till frysen?
Kom hem idag och vi har ett brev som ligger och väntar...yay!...en blastocyst har de kunnat frysa in! Vår första blastocyst, den första som kunnat frysas in känns väldigt bra!
Hur går det för dig?
Blev firad ordentligt av min man, han skämmer bort mig extra nu när alla behandlingar avlöser varandra.
Sen var vi på bal i lördags och jag drack en massa vin, alltså egentligt är alkohol inget som lockar mig men i lördags behövde jag släppa loss.
Nu väntar jag med spänning på torsdagens besök och hoppas att vi får starta nu direkt. Känns skit med hela programmet igen men det finns ju inget val då jag är redo!
Blev firad ordentligt av min man, han skämmer bort mig extra nu när alla behandlingar avlöser varandra.
Sen var vi på bal i lördags och jag drack en massa vin, alltså egentligt är alkohol inget som lockar mig men i lördags behövde jag släppa loss.
Nu väntar jag med spänning på torsdagens besök och hoppas att vi får starta nu direkt. Känns skit med hela programmet igen men det finns ju inget val då jag är redo!
Grattis vad kul! Syskon till den du ruvar.
Vad roligt! Det känns ju på något sätt att eftersom de satte in den bästa så borde den ju ta sig då ni fick en till frysen till och med!
Kom hem idag och vi har ett brev som ligger och väntar...yay!...en blastocyst har de kunnat frysa in! Vår första blastocyst, den första som kunnat frysas in känns väldigt bra!
Hur går det för dig?
Hur går det för dig?