• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016

Jag har fått värsta klåda/kliande över HELA kroppen. Kan knappt sova på nätterna och har kliat sönder mig. Har fått blåmärken av kliande och ser mindre bra ut nu.
    Jobbigt som faaaan ju.

Jag och mannen var ju på Teneriffa med barnen för nästan 3 veckor sen, men nu på söndag åker bara jag och mannen till Teneriffa igen hehe. Passar på, lär inte hända igen på mååååååånga år sen .Men men mina fina blåmärken kommer ju folk tro att han slår mig eller nått!!! Haha

• Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2016-02-12 18:11:48 följande:

Jag har fått värsta klåda/kliande över HELA kroppen. Kan knappt sova på nätterna och har kliat sönder mig. Har fått blåmärken av kliande och ser mindre bra ut nu.
    Jobbigt som faaaan ju.

Jag och mannen var ju på Teneriffa med barnen för nästan 3 veckor sen, men nu på söndag åker bara jag och mannen till Teneriffa igen hehe. Passar på, lär inte hända igen på mååååååånga år sen .Men men mina fina blåmärken kommer ju folk tro att han slår mig eller nått!!! Haha

Låter skitjobbigt! Men kul att återvända till Teneriffa efter så lång tid! ;)
  • Sjöblomman

Jobbigt som faaaan ju.

Så där hade en kompis till mig när hon var gravid. Hon fick någon salva att smörja med.

Låter härligt med resa igen! Avundsjuk.
  • TwinkyIVF

Jobbigt som faaaan ju.

Jag fick så för ett tag sen jag bytte ut tvättmedel och dusch kräm till dusch olja från apoteket samt deras hudlotion Decubal tror jag den heter och smörjer in kroppen så det blev genast bättre för mig då.
  • Hoppsan2016

Jobbigt som fan :(

Haha eller hur! Är lite orolig för flygresan med all kliande

Sälma Riit skrev 2016-02-12 20:22:53 följande:

Låter skitjobbigt! Men kul att återvända till Teneriffa efter så lång tid! ;)

• Hoppsan2016

Hade hon som nässelutslag oxå? Det har jag :/ ser ut som en freak :(

Har testat allt som är receptfritt och inget verkar hjälpa

Kan inte ens sova på nätterna längre pga det. Har nu varit vaken nu i över en timme och kan inte somna om :(

Sjöblomman skrev 2016-02-12 20:32:40 följande:

Så där hade en kompis till mig när hon var gravid. Hon fick någon salva att smörja med.

Låter härligt med resa igen! Avundsjuk.

• Hoppsan2016

Har redan olja och tvättmedel för allergiker. :( hade du nässelutslag oxå eller bara kliande ?

TwinkyIVF skrev 2016-02-12 21:35:08 följande:

Jag fick så för ett tag sen jag bytte ut tvättmedel och dusch kräm till dusch olja från apoteket samt deras hudlotion Decubal tror jag den heter och smörjer in kroppen så det blev genast bättre för mig då.

• Hoppsan2016

Hur gick det?

Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-12 23:35:06 följande:

Första sprutan tagen yaaaay

• Susodus
    Hoppsan2016 skrev 2016-02-13 04:49:16 följande:

Hade hon som nässelutslag oxå? Det har jag :/ ser ut som en freak :(

Har testat allt som är receptfritt och inget verkar hjälpa

Kan inte ens sova på nätterna längre pga det. Har nu varit vaken nu i över en timme och kan inte somna om :(

Usch, stackars dig, har du läst om graviditetsklåda på 1177? Står att du bör kontakta barnmorska för att få hjälp.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?