IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Jag har fått värsta klåda/kliande över HELA kroppen. Kan knappt sova på nätterna och har kliat sönder mig. Har fått blåmärken av kliande och ser mindre bra ut nu.
Jobbigt som faaaan ju.
Jag och mannen var ju på Teneriffa med barnen för nästan 3 veckor sen, men nu på söndag åker bara jag och mannen till Teneriffa igen hehe. Passar på, lär inte hända igen på mååååååånga år sen .Men men mina fina blåmärken kommer ju folk tro att han slår mig eller nått!!! Haha
Jag har fått värsta klåda/kliande över HELA kroppen. Kan knappt sova på nätterna och har kliat sönder mig. Har fått blåmärken av kliande och ser mindre bra ut nu.
Jobbigt som faaaan ju.
Jag och mannen var ju på Teneriffa med barnen för nästan 3 veckor sen, men nu på söndag åker bara jag och mannen till Teneriffa igen hehe. Passar på, lär inte hända igen på mååååååånga år sen .Men men mina fina blåmärken kommer ju folk tro att han slår mig eller nått!!! Haha
Jobbigt som faaaan ju.
Jobbigt som faaaan ju.
Första sprutan tagen yaaaay
Jobbigt som fan :(
Haha eller hur! Är lite orolig för flygresan med all kliande
Låter skitjobbigt! Men kul att återvända till Teneriffa efter så lång tid! ;)
Hade hon som nässelutslag oxå? Det har jag :/ ser ut som en freak :(
Har testat allt som är receptfritt och inget verkar hjälpa
Kan inte ens sova på nätterna längre pga det. Har nu varit vaken nu i över en timme och kan inte somna om :(
Så där hade en kompis till mig när hon var gravid. Hon fick någon salva att smörja med.
Låter härligt med resa igen! Avundsjuk.
Har redan olja och tvättmedel för allergiker. :( hade du nässelutslag oxå eller bara kliande ?
Jag fick så för ett tag sen jag bytte ut tvättmedel och dusch kräm till dusch olja från apoteket samt deras hudlotion Decubal tror jag den heter och smörjer in kroppen så det blev genast bättre för mig då.
Hur gick det?
Första sprutan tagen yaaaay
Hade hon som nässelutslag oxå? Det har jag :/ ser ut som en freak :(
Har testat allt som är receptfritt och inget verkar hjälpa
Kan inte ens sova på nätterna längre pga det. Har nu varit vaken nu i över en timme och kan inte somna om :(