• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Susodus
    Iskristall skrev 2016-02-22 07:08:30 följande:
    Ja! hoppas den vill stanna!
    Grattis, jag kände på mig att du hade lyckats! När blodet uteblir så är det alltid ett bra tecken. Jag brukar få på hylsan och förneka, men då är det oftast kört, så när du sade att magen kändes konstig tänkte jag att det hade nog gått vägen! Då blir det 30 oktober då! (en vecka efter mig 23 oktober).
  • Susodus
    Grattis, jag kände på mig att du hade lyckats! När blodet uteblir så är det alltid ett bra tecken. Jag brukar få på hylsan och förneka, men då är det oftast kört, så när du sade att magen kändes konstig tänkte jag att det hade nog gått vägen! Då blir det 30 oktober då! (en vecka efter mig 23 oktober).
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-22 09:03:26 följande:

Grattis, jag kände på mig att du hade lyckats! När blodet uteblir så är det alltid ett bra tecknen. Jag brukar få på hylsan och förneka, men då är det oftast kört, så när du sade att magen kändes konstig tänkte jag att det hade nog gått vägen! Då blir det 30 oktober då! (en vecka efter mig 23 oktober).

Nä, inte 30:e haha då har jag flera i släkten som är födda så det vill jag inte! i början på november blir bättre! Fått det när jag använt mig av bf- uträknare

Men tack för gr
  • Sälma Riit
    Åh!!!! Grattis!
  • Sjöblomman
    Iskristall skrev 2016-02-22 06:28:09 följande:

<3 Äntligen!

Grattis! Är så glad för din skull.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?