• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange

Hej!!! Har haft och har fortfarande galet mycket på jobbet, men är här inne och läser emellanåt
    Och vad underbart att se två plus här!!!! Stort grattis!
    <3

• Susodus

Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...

• Susodus
    Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:

Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...

• Susodus
    Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:

Ah, skit samma, får ej upp bild men det står 3+ ej morgonurin.
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-02-24 09:52:24 följande:

Ah, skit samma, får ej upp bild men det står 3+ ej morgonurin.

Bilden syns! Tänk om det är två?!
  • Susodus
    Iskristall skrev 2016-02-24 10:12:29 följande:
    Bilden syns! Tänk om det är två?!
    Jag har ju alltid velat ha tvillingar och blivit lite besviken när det "bara" varit en, men å andra sidan, först och främst vill jag ha ett friskt barn, och vi skulle få fullt upp... har ju en 6 och en 3 åring redan...
  • MadArp

[quote=76371661][quote-nick]Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:[/quote-nick]Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar... [/

Har du mer symtom än de tidigare 2 graviditeterna??

Jag har fått 2 tillbaka td på söndag, men har börjat fundera om man får mer gravidsytom tidigare med 2?

• Susodus
    MadArp skrev 2016-02-24 11:14:12 följande:

[quote=76371661][quote-nick]Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:[/quote-nick]Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar... [/

Har du mer symtom än de tidigare 2 graviditeterna??

Jag har fått 2 tillbaka td på söndag, men har börjat fundera om man får mer gravidsytom tidigare med 2?

Hej, nej jag har faktiskt inga symptom alls. Jag blir lite illamående ibland om jag äter för fet mat känner jag och brösten är lite ömma ibland och så är jag tröttare, men det är inga tydliga eller starka symptom ännu. Jag tycker att luktsinnet är lite skarpare. Sedan är jag inte så nojig, lite lugnare och det är ju bra. Jag har ju ul på onsdag så då får vi se. 

Jag tror inte att du känner någonting tidigare med två eftersom de ju ska fästa vid samma tidpunkt ändå, däremot vet jag att hcg stiger kraftigare med två eftersom ju två fäst och utsöndrar hcg, men det är ju inte förrän ca dag 9-11 som det ska vara mätbart i blodet, beroende på hur många dagar som det odlats. Men jag har haft kompisar som fått tvillingar och de mådde mycket mer illa än med bara en, det blir väl starkära hormonpåslag helt enkelt. Tror det är ganska individuellt. Jag mådde piss med dottern och inget illamående alls med sonen, däremot fick jag huvudvärk med honom istället. 
  • Susodus

Börjar fundera på mvc, är det någon som har tips på bra mottagning/person? Jag vill helst föda på Danderyd.

Svar på tråden IVFare i Stockholm?