IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
...dag 8 ska det stå.
Hej!!! Har haft och har fortfarande galet mycket på jobbet, men är här inne och läser emellanåt
Och vad underbart att se två plus här!!!! Stort grattis!
<3
Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...
Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar...
Ah, skit samma, får ej upp bild men det står 3+ ej morgonurin.
[quote=76371661][quote-nick]Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:[/quote-nick]Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar... [/
Har du mer symtom än de tidigare 2 graviditeterna??
Jag har fått 2 tillbaka td på söndag, men har börjat fundera om man får mer gravidsytom tidigare med 2?
[quote=76371661][quote-nick]Susodus skrev 2016-02-24 09:50:40 följande:[/quote-nick]Det ökar fort nu, trodde det var för tidigt, jag är mentalt inställd på tvillingar... [/
Har du mer symtom än de tidigare 2 graviditeterna??
Jag har fått 2 tillbaka td på söndag, men har börjat fundera om man får mer gravidsytom tidigare med 2?
Börjar fundera på mvc, är det någon som har tips på bra mottagning/person? Jag vill helst föda på Danderyd.