• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2015-12-10 14:19:20 följande:

Åh ja, det var en envis liten krabat som ligger och jäser i min mage ;) vi kunde inte mäta nackspalten för bebisen satt ner och ville inte vrida sig till rätt läge. Men sparka och slog det gjorde den!

Så häftigt att se, och nu ska vi göra ett nytt försök på tisdag, så då får vi se den igen! Så häftigt! <3

Men va häftigt att se! Åh nervös för imorgon nu! Det kommer gå toppen på tisdag för dig <3
  • hope88
    Hey.orange skrev 2015-12-10 16:41:34 följande:

Lycka till hope! Jag håller alla tummar och tår för dig imorgon. Du har din lilla extra familj här :)

Tack för dina ord!

Kramis

Tack =) Hoppas så! Ja verkligen man blir ju som en liten familj som peppar och stöttar <3

Kram
  • hope88
    TwinkyIVF skrev 2015-12-10 17:25:38 följande:

Åh jag förstår <3 jag håller tummarna för dig! Det kommer att gå toppen!!!

Tack snälla! Nu börjar det bli nervöst!

Stor kram!

Tack =) Hoppas det är så rädd att något ska ske under natten eller så. Försöker tänka positivt!

Det kommer gå jättebra för dig/er med :) Försök tänka på att ni ska få se ett sprattlande litet mirakel där inne <3

Kram
  • hope88

Hur länge blödde ni efter ÄP? Blöder fortfarande lite rött, mer när jag går på toa då är det färskt i toan. BM som ringde idag trodde inte det var någon fara, troligen ett kärl som är punkterat. Men att de kollar imorgon

• Hey.orange
    hope88 skrev 2015-12-10 20:16:14 följande:

Hur länge blödde ni efter ÄP? Blöder fortfarande lite rött, mer när jag går på toa då är det färskt i toan. BM som ringde idag trodde inte det var någon fara, troligen ett kärl som är punkterat. Men att de kollar imorgon

Jag blödde nog inte alls så mycket efter, jag minns faktiskt inte! Var mest öm. Men det måste ju vara olika, de kanske kom åt något kärl hos dig. Eller sköra slemhinnor? Men kolla imorgon så ska det nog ordna sig :)
  • hope88
    Hey.orange skrev 2015-12-10 22:21:04 följande:

Jag blödde nog inte alls så mycket efter, jag minns faktiskt inte! Var mest öm. Men det måste ju vara olika, de kanske kom åt något kärl hos dig. Eller sköra slemhinnor? Men kolla imorgon så ska det nog ordna sig :)

Okej tack för svar. Ja öm är jag ju också. Aa BM på kliniken trodde också der var ett kärl de kommit åt men att de skulle kolla idag. Hoppas allt ser fint ut! En dryg timme kvar nu =)
  • hope88
    Sjöblomman skrev 2015-12-11 10:31:11 följande:

Det känns kört nu. Världens mensvärk!

Nää ingen mens! :( Håller tummarna stenhårt att den håller sig borta! När har du TD?
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-12-11 10:31:11 följande:

Det känns kört nu. Världens mensvärk!

Ååå jag hoppas verkligen inte att det är det!! <3
  • Hey.orange
    Sops skrev 2015-12-02 15:36:00 följande:
    Tack det är bara fint! Fick brev från läkaren vi gjorde utredningen hos och huddinge samma dag i förra veckan. Hormonproverna såg bra ut och remissen skickad. Huddinge skrev att remissbedömningen tar 4-6 veckor så vi hör väl ifrån dom först efter jul.
    Hej! Har du fått tid än? Är remissen godkänd?
Svar på tråden IVFare i Stockholm?