IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Hörrni tjejer - ni är helt underbara! Vad skulle jag göra utan er?
Jag har faktiskt tänkt ett tag att göra ett inlägg här och summera oss alla som är med i tråden. Med info, var vi är i processen osv, så vi har lite koll på varandra! Jag behöver det iaf, hjärnan har begränsad kapacitet numera...
Jag hoppas kunna redovisa det senare i kväll! Kram på er!
Då är jag för troligen första gången ruvare på ett embryo :) Åhh vi är så glada! De övriga 2 odlas nu vidare men det var ingen toppkvalité på som lät det som så får väl se. Ska försöka leva i nuet och hoppas på det bästa :)
Tack för alla tummar ni hållt <3
Kram
Hörrni tjejer - ni är helt underbara! Vad skulle jag göra utan er?
Jag har faktiskt tänkt ett tag att göra ett inlägg här och summera oss alla som är med i tråden. Med info, var vi är i processen osv, så vi har lite koll på varandra! Jag behöver det iaf, hjärnan har begränsad kapacitet numera...
Jag hoppas kunna redovisa det senare i kväll! Kram på er!
Då är jag för troligen första gången ruvare på ett embryo :) Åhh vi är så glada! De övriga 2 odlas nu vidare men det var ingen toppkvalité på som lät det som så får väl se. Ska försöka leva i nuet och hoppas på det bästa :)
Tack för alla tummar ni hållt <3
Kram
Det känns kört nu. Världens mensvärk!
Vecka 14 idag och KUB testet gjort! Livlig bebis som sparkade och sprattlade men efter 40 minuter så kunde dom få en tydlig bild på den lilla så dom kunde mäta. 1:20.000 fick vi som är högsta vilken känns så skönt!!!!
Nu undrar jag vad det är för liten krabbat där inne.
Vecka 14 idag och KUB testet gjort! Livlig bebis som sparkade och sprattlade men efter 40 minuter så kunde dom få en tydlig bild på den lilla så dom kunde mäta. 1:20.000 fick vi som är högsta vilken känns så skönt!!!!
Nu undrar jag vad det är för liten krabbat där inne.
Härligt grattis!!!!!!! Så skönt för er. Vilken avslutning på veckan.
Jag får gå in och kolla bilden via hemsidan, funkar inte på appen...