• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    hope88 skrev 2015-12-12 10:53:46 följande:

Åh vilken fin lista du fick till Hey.orange :) Bra jobbat och tack :)

Kram

Ja! Nu har man lite bättre koll...
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-12 20:00:18 följande:
    1 st 2 dagars, och IVF St Görans Stockholm
    Vi som börjat gå på mvc skrev jag inte ivf klinik på utan mvc kliniken istället... Men det kan vi göra också såklart! Tänkte att det blir så mycket text. Vad tycker du?
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-12-11 20:29:08 följande:

Va grym du är!! Vilken lista :)

IVF sophiahemmet kan du lägga till :) yes 1 st 5 dagars!

Samma här- jag valde att skriva mvc på oss istället, men kan absolut lägga till ivf klinik! Det kanske man vill veta?
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-12 22:14:35 följande:
    Jag var extrem känslig, grät för minsta lilla, hade mensvärk, mina bröst gjorde sååååå ont, ådror blev mycket blåare och så hann jag få såna knutar man kan få på bröstvårtor som gravid. Det var det =)
    Berätta mer om knutarna... Hur ser de ut?
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-12-12 22:25:25 följande:
    Klart man vill! Och varför inte? Det kan du väl göra? :)
    Jag tror att jag ska ringa på måndag  och boka tid =)
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-12-12 22:27:10 följande:
    Vi som börjat gå på mvc skrev jag inte ivf klinik på utan mvc kliniken istället... Men det kan vi göra också såklart! Tänkte att det blir så mycket text. Vad tycker du?
    Hmmm bra fråga =) Kanske lite onödigt, och kommer det nån ny kan vi alltid svara på den fråga, om den nu skulle ens dyka upp.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2015-12-12 22:58:01 följande:

Ja jag undrar också över knutarna!
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-12-12 22:58:01 följande:
    Några små bulor runt hela vårtgården, vissa mindre , andra lite större. Dessa har ett namn, men jag hittar såklart inte vad dessa heter nu.  Fick såna samtidigt som ådror blev mycket blåare och tydligare
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-12 22:14:35 följande:

Jag var extrem känslig, grät för minsta lilla, hade mensvärk, mina bröst gjorde sååååå ont, ådror blev mycket blåare och så hann jag få såna knutar man kan få på bröstvårtor som gravid. Det var det =)

Spännande att läsa! Jag upptäckte idag att mina bröstvårtor helt utan anledning vart hårda det har jag aldrig upplevt bara sådär utan beröring. Men det är säkert bara biverkan av lutinus Man registerar då allt!
  • Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2015-12-12 23:45:26 följande:
    Några små bulor runt hela vårtgården, vissa mindre , andra lite större. Dessa har ett namn, men jag hittar såklart inte vad dessa heter nu.  Fick såna samtidigt som ådror blev mycket blåare och tydligare
    Är de ljusa? Alltså ljusare än själva vårtgården?
Svar på tråden IVFare i Stockholm?