• Ejoma

BIM november 2015

Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.
    Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)

• Ejoma

åhh, oktober får ta och gå lite snabbare tycker jag. Mot alla plus nu SkrattandePlus

• Ejoma
    MrsWinter skrev 2015-10-14 20:58:14 följande:

Hej! Hoppar in i tråden här ! 

Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med! 

Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?

Fruktansvärt jobbigt, är glad att jag har mina jobb och skola som fördriver tiden men det går fortfarande för sakta :(
  • Ejoma

Jag har en fundering, jag o min sambo ligger i princip varje dag. Men just på lördag när jag har äl så jobbar han dygn, från 7 på lördag morgon till 7 på söndag morgon. Tror ni det påverkar mycket att vi inte kan ha sex under själva äl dagen?

• Ejoma

Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?

Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)

• Ejoma
    nepe skrev 2015-10-16 12:56:21 följande:

Säkert! Skulle det kunna vara äl enligt din cykel? Du vill inte ta test?

Ja enligt kalendern jag räknar ut i ska jag ha äl imorgon, men samtidigt va mensen lite knepig så äl kan lika gärna vara idag.

Nä, hoppar testet denna månad. Blir de inge plus där den 1a så tänkte jag testa bara för och se hur min cykel är :)
  • Ejoma

Inget avslut igår heller, lite frustrerande men bara hoppas att det tar sig endå. Har dock inte så höga förväntningar och ställer in mig på att vänta en månad till.

• Ejoma
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-18 00:41:10 följande:

BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....

Åh vad roligt då borde vi få veta runt samma tid om det blir plus eller inte, hoppas hoppas :)
  • Ejoma
    Anonym (Julibebis) skrev 2015-10-19 19:28:17 följande:

Hej Alla söta glada! Hade tänkt att skippa FL en månad då det känns som man mest blir stressad ibland, men ne nu testar vi igen! Vill såå gärna att det blir bebis nu!! Mena tog slut idag så har väl bim runt den 12 nov.

Hur mår alla? Någon som passerat ÄL än?

Jag har passerat ÄL och håller tummar och tår på att det vill ta sig nu :D bim den 1a så kan inte testa förrän tidigast om 8 dagar ca
  • Ejoma
    Anonym (Julibebis) skrev 2015-10-19 19:51:32 följande:
    Men då är det inte långt kvar! Håller alla tummar och tår????????????
    Nej jag vet men endå känns det så långt :( vill att vi ska komma dit nuuuuuu direkt :D så jobbigt att vänta ju
Svar på tråden BIM november 2015