BIM november 2015
Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.
Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)
Halloj alla, hoppar in här jag åh. Blir vårt andra försök på andra barnet.
Osäker på exakt bim eftersom mensen var jätte konstig senast. men enligt kalendern har jag äl på lördag och bim runt den 1/11 :)
åhh, oktober får ta och gå lite snabbare tycker jag. Mot alla plus nu
Hej! Hoppar in i tråden här !
Heter Christina och har BIM 4/11. Inväntar ägglossning som troligtvis är den 21/10. Detta blir 4:e försöket med första barnet. Får gärna skriva upp mig på listan med!
Håller med Ejoma att oktober månad får gå snabbare! Är inte väntan väldigt jobbig?
Jag har en fundering, jag o min sambo ligger i princip varje dag. Men just på lördag när jag har äl så jobbar han dygn, från 7 på lördag morgon till 7 på söndag morgon. Tror ni det påverkar mycket att vi inte kan ha sex under själva äl dagen?
Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?
Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)
Säkert! Skulle det kunna vara äl enligt din cykel? Du vill inte ta test?
Inget avslut igår heller, lite frustrerande men bara hoppas att det tar sig endå. Har dock inte så höga förväntningar och ställer in mig på att vänta en månad till.
BIM 1/11 . Ägglossning igår/idag .. Legat i och väntar m spänning om 2 v . Försöker med barn nr 2... Har lättare Pco . Lr det va vad dom sa för 6 år sedan ....
Hej Alla söta glada! Hade tänkt att skippa FL en månad då det känns som man mest blir stressad ibland, men ne nu testar vi igen! Vill såå gärna att det blir bebis nu!! Mena tog slut idag så har väl bim runt den 12 nov.
Hur mår alla? Någon som passerat ÄL än?