• Ejoma

BIM november 2015

Mensen dök upp igår, så om de finns nån snäll själ som vill ändra bim till den 27e på mig? :)

• Ejoma
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-31 10:25:31 följande:

Nej vad tråkigt:( Kanske skönt att du hinner med ett försök till denna månad. Då känns det inte lika långt dit. Kram till dig!

Själv har det börjat mola lite i tjejmagen dock har jag ej börjat fått mina bruna flytningar jag alltid får ca 2dagar innan mens så hoppet finns trots att jag inte har några symtom alls.

Ja, faktiskt. Men kommer nog inte fokusera så mycket på när äl är och när bim är. Vet ej om jag stressar upp mig på det för mycket så det inte vill ta sig. Har ju varit gravid två gånger innan och båda oplanerade, då tog det snabbt som attan :D
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-31 10:51:29 följande:

Nej vad tråkigt! då får vi hoppas att det tar sig för båda i slutet av nov istället.

Ja, och du som har "tur" och fått bim nästan en vecka tidigare nu :D
  • Ejoma

Så fruktansvärd värk denna ägglossning vill ba krypa ihop o lägga mig under täcket o dööö

• Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-14 06:52:03 följande:

Jag hade också jätteont denna ägglossning. >< hoppas det resulterar i något gott.

Ja jag hoppas de jag å, vill inte ha såhär nästa månad. Har ju bara känt av mer och mer sen jag tog ut spiralen. Hur går det för dig?(:
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-14 22:58:38 följande:

Jag är på bim-9 så det är väntans tider precis som förra gången så har jag en massa symtom men jag försöker att inte tänka på det så mycket och leva mitt liv som vanligt. Det var så jobbigt förra gången så jag hoppas att jag inte blir lika deppig som då om det inte går vägen denna gången heller. Jag typ gråter som en gnu varje gång jag ser en baby på tv! XD hur ligger du till? Har du passerat äl ännu?

Jag hade ÄL igår tror jag,borde varit de iaf. Har inte stenkoll på den denna månad då jag försöker ta det som det kommer och hoppas att det vill hända nått då, så har en massa väntan kvar. Ja jag har också försökt släppa det och har faktiskt inte tänkt lika mycket som jag gjorde förra månaden.
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-25 11:30:32 följande:

Vi plussade igår på det digitala! Jag fattar ingenting, mina spottings och det jag tog för pms betydde nidblödning och gravidsymtom! Vi är helt överlyckliga men också jätterädda att något ska gå fel. Nu håller vi alla tummar och tår för att vårat lilla risgryn vill stanna kvar! <3

Åhhhh grattis, äntligen :D hoppas allt går bra <3
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-28 08:53:09 följande:

Tack! ja, jag går och oroar mig konstant samtidigt som jag är helt överlycklig. :-P hur går det för er?

Ja jah förstår det, nu kommer ju nästa orosmoment istället :/ jodå det går bra tror jag, bim igår men ingen mena ännu. Molande värk har jag dock och känns som att mensen skulle kunna dyka upp när som helst men får hoppas den håller sig borta, tänker att har den fortfarande inte kommit på måndag så köper jag test då :)
  • Ejoma

åhhh, Ingen mens ännu på bim+3, molandevärk liknande mensvärk i tjejmagen. Bröstvårtorna ömmare än någonsin plus att brösten ömar och är lite spänd/knölig.

MEN två negativa test, ett igår på dagen och ett imorse, dock imorse var sambon dör och pilla o titta så vet ej om de har hjälpt till i processen till ett negativt. Testade med apotekets egna, köpa idag ett cb och tänkte testa igen imorgon. 

Borde vara något där inne, känns som det är något på g, får vänta å se :(

• Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-29 14:24:07 följande:
    Åh hoppas, hoppas! Hormonet kan ju utsöndras senare hos vissa så än finns det hopp.
    Ja hoppas, jo men lite därför jag köpte cb's test idag. eftersom dom kan man se på upp till 4 dagar innan mens så då borde den ju känna av imorgon då det gått 4 dagar efter bim.

Hoppas jag iaf, nästan stensäker på att det är nå då brösten är mer "spänd" än bara för några dagar sen och ömmar till då och då. och för att nte tala om bröstvårtorna haha {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-29 23:30:17 följande:

Spännande! ^^ du får berätta hur det går sen. Hoppas vi ses i augustitråden!

Tyvärr får jag nog hoppa vidare till december tråden, ännu ett negativt test imorse. Och bara nån timme efter testet så kom det blod.

Antingen har jag varit rejält skenis eller så är det ett tidigt missfall, men känns ju som att nått av testerna borde visat positivt isåfall. Så kroppen har nog bara spelat ett taskigt spratt med mig.

Men lycka till, är glad för din skull och jag hoppas allt går bra för er två <3
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-30 17:46:14 följande:
    Nej vad tråkigt! jag hoppas verkligen att det tar sig nästa gång. Lycka till! <3
    Hej, hur går allt för dig ? bim imorgon så får bli ett test på onsdag om inte mensen dykt upp :)
Svar på tråden BIM november 2015