BIM november 2015
Mensen dök upp igår, så om de finns nån snäll själ som vill ändra bim till den 27e på mig? :)
Mensen dök upp igår, så om de finns nån snäll själ som vill ändra bim till den 27e på mig? :)
Nej vad tråkigt:( Kanske skönt att du hinner med ett försök till denna månad. Då känns det inte lika långt dit. Kram till dig!
Själv har det börjat mola lite i tjejmagen dock har jag ej börjat fått mina bruna flytningar jag alltid får ca 2dagar innan mens så hoppet finns trots att jag inte har några symtom alls.
Nej vad tråkigt! då får vi hoppas att det tar sig för båda i slutet av nov istället.
Tack tjejer för uppmuntran och pepp, ni är otroliga <3
Så fruktansvärd värk denna ägglossning vill ba krypa ihop o lägga mig under täcket o dööö
Jag hade också jätteont denna ägglossning. >< hoppas det resulterar i något gott.
Jag är på bim-9 så det är väntans tider precis som förra gången så har jag en massa symtom men jag försöker att inte tänka på det så mycket och leva mitt liv som vanligt. Det var så jobbigt förra gången så jag hoppas att jag inte blir lika deppig som då om det inte går vägen denna gången heller. Jag typ gråter som en gnu varje gång jag ser en baby på tv! XD hur ligger du till? Har du passerat äl ännu?
Vi plussade igår på det digitala! Jag fattar ingenting, mina spottings och det jag tog för pms betydde nidblödning och gravidsymtom! Vi är helt överlyckliga men också jätterädda att något ska gå fel. Nu håller vi alla tummar och tår för att vårat lilla risgryn vill stanna kvar! <3
Tack! ja, jag går och oroar mig konstant samtidigt som jag är helt överlycklig. :-P hur går det för er?
åhhh, Ingen mens ännu på bim+3, molandevärk liknande mensvärk i tjejmagen. Bröstvårtorna ömmare än någonsin plus att brösten ömar och är lite spänd/knölig.
MEN två negativa test, ett igår på dagen och ett imorse, dock imorse var sambon dör och pilla o titta så vet ej om de har hjälpt till i processen till ett negativt. Testade med apotekets egna, köpa idag ett cb och tänkte testa igen imorgon.
Borde vara något där inne, känns som det är något på g, får vänta å se :(
Spännande! ^^ du får berätta hur det går sen. Hoppas vi ses i augustitråden!