Inlägg från: S0ckert0ppen |Visa alla inlägg
  • S0ckert0ppen

BIM november 2015

Hej har bim 15 nov, hakar på här, äl ska vara 1 nov enl appen men vi börjar köra på redan ikväll :) det blir första försöket på syskon efter vår son vi fick i nov förra året..

• S0ckert0ppen
    halo83 skrev 2015-11-01 14:00:56 följande:

Tog ett test till nu på em.. Streck på det med :)

Jag ser svaga streck, håller tummarna på plus!

Ta imorgon bitti med morgon urinen å se om det har stegrat.
  • S0ckert0ppen
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-01 13:44:35 följande:

Vi håller tummarna! Hoppas på att det rullar in fler plus nu. Hur går det för er andra som har BIM idag? :)

Tänkte även kolla med er. Jag ser inga bilder här, vet någon vad det beror på?

Jag ser inte heller bilder med fl appen så jag går in på hemsidan via Google å då ser jag bilder.

Men störigt att inte appen funkar för det gjorde den förut för mig.
  • S0ckert0ppen

Ska enligt min app ha äl idag men har vanligtvis mkt molvärk vid äl å det har jag inte idag.. Ångrar mig lite att jag inte köpt äl stickor. Men vi kör på ifall att såklart!

• S0ckert0ppen
    halo83 skrev 2015-11-02 05:56:42 följande:

JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!

Gråter skakar å är superlycklig just nu..

STORT GRATTIS!!!!!!!

Hoppas åxå på plus så vi kan följas åt i en BF tråd!
  • S0ckert0ppen
    Ludde123 skrev 2015-11-02 13:55:01 följande:

Här är testet....

Wow! Grattis! Coolt att det kan gå från inget streck ena dagen till det starka! Ger nog hopp till många som testar tidigt å får neg! Grattis igen!!!!!
  • S0ckert0ppen
    dundernina skrev 2015-11-02 17:30:28 följande:

Jag tror sjutton att jag skymtar ett streck på testet jag gjorde nyss.. BIM -5.. whaaaaat. .. nu vill jag bara gå o lägga mig så jag kan ta ett test med morgon urin..

Biiiild :) :) :)
  • S0ckert0ppen
    Lotchi skrev 2015-11-02 19:46:21 följande:

Hörni jag har en fråga till er, man läser ju mycket om tips på att bli gravid och en sak som nämns är ju koffein! Har ni dragit ner på kaffet ni som är kaffedrickare? ( eller Cola, te också för den delen) Jag tycker det är så hiimla svårt :P

Dricker en morgonkopp om dagen och ingen Cola eller liknande så känner inget behov av att dra ner.. Men hade jag druckit mer hade jag nog gjort det!
  • S0ckert0ppen
    lillverra skrev 2015-11-02 19:46:49 följande:

Då var mensen över yey. Bara fortsätta jobba på och inte tänka för mycket och hoppas mensen inte dyker upp 29/11 andra försöket.

Lycka till! Kommer du använda äl stickor eller bara köra på ändå denna gång?
    Är inne på vårt första försök till syskon å har inte använt oss av äl test nu men om det inte tar sig köper jag nog till nästa månad..
  • S0ckert0ppen
    SamsonS skrev 2015-11-02 18:04:03 följande:

Jag mår så himla illa hela tiden. BIM -2 idag, tog ett test igår men det var negativt. Vill bara testa hela tiden men jag MÅSTE hålla mig! ????

Vad använde du för test? Det är såå drygt att vänta när man bara vill veta!!! :)
Svar på tråden BIM november 2015