Inlägg från: S0ckert0ppen |Visa alla inlägg
  • S0ckert0ppen

BIM november 2015

SamsonS skrev 2015-11-02 20:16:18 följande:
    Jag använde gravidkollens stickor :) har två digitala cb som väntar, men vill spara dem tills den gången jag känner mig nästan säker ;)
    Jamen det gör du rätt i!! Jag har beställt billiga stickor men även ett digitalt som jag som du ska ta när det visar på stickan först.. Åh va jag längtar till att se det där magiska strecket! När ska du testa igen?
  • S0ckert0ppen
    Oviss01 skrev 2015-11-02 21:03:25 följande:

Gör ni alltid graviditetstesten på morgonen?

När vi försökte med sonen så testade jag med morgon urin när jag testade tidigt men ju närmre bim så kunde jag testa vid andra tidpunkter också. När har du bim?
  • S0ckert0ppen
    Oviss01 skrev 2015-11-02 21:19:53 följande:
    Jag har ingen aning...det är 6 veckor sedan jag hade mens, men testet förra veckan var negativt...
    Men oj, har du regelbunden mens normalt? Har du gått så långt över tiden kan man testa närsomhelst på dygnet.
  • S0ckert0ppen
    SamsonS skrev 2015-11-02 21:30:18 följande:
    Jag tror jag provar imorgon när jag vaknar. Hade gärna testat redan ikväll men känns lite onödigt ;) jag har beställt några fler billiga stickor så därför testar jag imorgon. När tänkte du testa? :)
    Spännande imorron bitti då! Håller tummar!! Jag har inte bim förän den 15e så kommer nog börja testa nån gång nästa vecka.. Åhh dagarna går så seegt! Hoppas hoppas att det lyckas nu, har inte tålamod att göra detta hur länge som helst, jag beundrar verkligen alla som kämpar å kämpar! Starka människor!
  • S0ckert0ppen
    Oviss01 skrev 2015-11-02 21:34:23 följande:
    Nja, jag har bara hunnit få mens en gång efter jag slutade med p-piller, det tog 6 veckor innan den kom. Och nu har det som sagt gått 6 veckor igen...:/
    Okej då förstår jag, jo det lan ju ta ett tag innan den blir regelbunden igen. Hur känns det då tror du att du är gravid?
  • S0ckert0ppen
    dundernina skrev 2015-11-03 06:23:13 följande:

Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????

Wohooo!!!

STORT grattis!!!!!!
  • S0ckert0ppen
    Zeeeeta skrev 2015-11-03 06:34:26 följande:

BIM-2 och anade något kanske på stickan idag! Längtar tills imorgon så jag kan ta ett nytt!

Spännande! Blir det nåt digitalt?
  • S0ckert0ppen
    bamboobaby skrev 2015-11-03 06:43:10 följande:
    Grattis va härligt!

Vilken månad den här tråden upplever med alla plus som strösslas över oss. Jag vill sååå hänga med på det :)
    Håller med, kul med alla plus!
    Så du fick också ett svagt plus? Va spännande!!! :) :)
  • S0ckert0ppen
    bamboobaby skrev 2015-11-03 07:29:56 följande:
    Ja för 5,5 år sedan fick jag ett supersvagt plus och hon 4,5 år nu och sitter på soffan :)
    Hoppas så på ett plus den här månaden med men måste vänta i 12 dagar på Bim :(
    Haha jahaa nu ramlade poletten ner! Mysigt! Då har vi bim ungefär samtidigt, ska bli spännande å följa dig!
  • S0ckert0ppen
    ineedcoffee skrev 2015-11-03 07:54:18 följande:

Testade alldeles nyss. Vet inte hur jag ska tolka det? Spökstreck? Ni kanske kan hjälpa mig?:)

Hoppas bilden kommer med

Det är inte inbillning! Är ju ett tydligt streck! :)
Svar på tråden BIM november 2015