Inlägg från: S0ckert0ppen |Visa alla inlägg
  • S0ckert0ppen

BIM november 2015

ineedcoffee skrev 2015-11-04 12:22:12 följande:

Imorse blev allt genast mycket verkligare!

Tog båda imorse, mycket tydligare än på stickan från igår imorse:) pirrigt!!

Å grattis alla er andra som plussat :D

Härligt att se!!! Grattis igen!
  • S0ckert0ppen
    ausaaf skrev 2015-11-04 13:36:51 följande:
    Jag hade bara CB med veckoindikator hemma så det fick bli ett sånt. Tyvärr var det negativt :( Visserligen 2-3 dagar kvar till BIM så jag hoppas det var därför. Men baserat på allt annat är det nog bara att vänta in tant röd. Jättemycket lägre temp i morse och allt jag känt senaste typ 5 dagarna är som bortblåst. Får väl se vad som händer i helgen helt enkelt...
    Meen va tråkigt :( men som sagt hoppet är det sista som lämnar oss. Det behöver ju inte vara kört ännu! Hoppas hoppas!
  • S0ckert0ppen
    Miniflicka93 skrev 2015-11-04 16:02:53 följande:

Den överta är idag! Vad tror ni?

Verkar vara på gång men strecket ska vara starkare. Lycka till!!!
  • S0ckert0ppen
    Miniflicka93 skrev 2015-11-04 21:11:37 följande:
    Då hoppas jag de e starkt i morgon :D
    Det tror jag absolut! Men kör på ikväll med! ;) <3
  • S0ckert0ppen
    Ludde123 skrev 2015-11-05 07:16:34 följande:

Dubbelkollar idag med ett test från Lloydd Apotek, Bim +3......två streck är positivt. Jag andas ut och är lycklig!!

Härligt!!! Dela med dig av dina symptom nu och innan du plussade så vi kan analysera oss lite hihi :)
  • S0ckert0ppen
    Zeeeeta skrev 2015-11-05 14:50:16 följande:

Här kommer bilden :)

Det från apoteket syns inte på bilden, men blev betydligt starkare efter någon minut. Det från CB kom strecket innan jag hann lägga ner stickan :)

Cb testet är ju helt klart positivt!! GRATTIS!!!! :) :)
  • S0ckert0ppen
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 17:25:12 följande:
    Tack snälla för svar!

Okej, alltså inte samma LOT som mig, men mitt LOT kanske också visar falskt. Usch, att man ska behöva vara med om att få ett falskt plus. Testade du med andra test därefter eller hur gick du tillväga? 
    Jag sitter ju såklart och googlar runt på det här nu, och är rädd att det ska vara ett väldigt väldigt tidigt missfall då jag har kort lutealfas också. Min mens skulle egentligen komma imorgon, men den var försenad förra månaden så den är ju inte regelbunden någonstans. 

Just nu känns det bara dumt att jag överhuvudtaget testade mig då jag var inställd på att det inte skulle ha tagit sig denna gången, och så får man hopp.. osv .. osv..
    Du skrev inte LOT nr utan utg datum, tror du kollat fel, kolla en gång till. Hoppas du får någon klarhet! :)
  • S0ckert0ppen
    Längtanefterstorken skrev 2015-11-05 21:04:14 följande:

Vågar knappt tro på det!! Ska testa imorgon igen. Men plusset finns ju verkligen där. Helt otroligt, måste haft en nidblödning! 

Åhh grattis! Tänk va många som plussat och det är bara början av månaden ännu! Såå kul!
  • S0ckert0ppen
    Ev1l skrev 2015-11-05 21:44:38 följande:

Varför ska tiden gå så sakt?!? Så nyfiken, ge mig den 16/11 fort ????

Förresten vad jobbar ni med?

Håller med!!!! Låt dagarna gå fort!!! Jag jobbar på ica :D
  • S0ckert0ppen
    happylife skrev 2015-11-09 15:05:53 följande:

Shit tror jag plussat!! Ser ni??
    Syntes inom 2 min

Ser lovande ut! Ta ett imorgon bitti! :) lycka til!
Svar på tråden BIM november 2015