BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ni som kan.... När ska jag börja testa äl? När kommer det att ge ett positivt utslag om min äl är på måndag? Ska jag räkna med först på lördag då?
Har känt mig galet svullen i tjejmagen i går kväll, men inga flytningar eller ömma bröst.
Shit att de ska vara så svårt. :)
Nån mer som ska köra med progesterall (progesteronkräm) från ägglossningen?:)
Ni som kan.... När ska jag börja testa äl? När kommer det att ge ett positivt utslag om min äl är på måndag? Ska jag räkna med först på lördag då?
Har känt mig galet svullen i tjejmagen i går kväll, men inga flytningar eller ömma bröst.
Hoppar in här också!
BIM 10 november, första försöket :D
Wöööhööö imorn ska jag till bm och ta bort hormonspiralen,
hoppas hon hittar den sen får vi se om jag får nån blödning efter annars tänker jag att jag testar med Äl-stickorna tills det kommer Äl eller mens!! Spännande!!
Kraaam
Hoppar in här också!
BIM 10 november, första försöket :D