BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hoppar in här jag också då mensen kom 5dagar för tidigt och endast varade i en dag..
BIM 4/11 tror jag. Blir andra försöket till första barnet. Längtar så efter ett plus! :)
Visst är det frustrerande? För mig var det lika denna månad, kom 6 dagar för tidigt och varade bara 1,5 dagar.. :/
Välkommen! :D
Hoppar in här jag också!
Mensen kom en vecka sen och tog slut igår!
Bim är 11 november, tredje försöket på andra barnet. Har en dotter som fyller ett nästa vecka.
Visst är det frustrerande? För mig var det lika denna månad, kom 6 dagar för tidigt och varade bara 1,5 dagar.. :/
Välkommen! :D
Hoppar in här jag också!
Mensen kom en vecka sen och tog slut igår!
Bim är 11 november, tredje försöket på andra barnet. Har en dotter som fyller ett nästa vecka.
Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?
Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)
det kommer att gå toppen! :)Jag känner samma! Mina tester är slut, och jag blir bara knäpp av att få massa negativa resultat hela tiden. Så jag skiter nog i tester med. Vi myser ju ändå va dag ungefär, så borde inte missa det! :)
Är jätte om i "tjejmagen", ömmar till när jag ska sätta mig, ställa mig eller går. Kan det bero på att äl är igång?
Blev förresten inge ligga igår, eller jo de blev de men blev inget avslut så att säga. Blir ett till försök ikväll och hoppas de vill ta sig endå :)
Okej... Efter vi hade myst i morse låg vi och pratade om allt möjligt. Jag garvade åt att mina bröst lägger sig i armhålan och tänkte att de kan nog bli större snart om vi har tur. Varpå min sambo klämde på min bröstvårta... Då kom det mjölig vätska ur!!???? Någon som vart med om de innan????