• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • livias

Tack för era svar och delat med er av era erfarenheter<3 Fick mitt mf samma dag som jag gick in i vecka 6. Så var tidigt. Var hos gynekologen idag och verkar som att kroppen ställt om sig bra och att jag kan räkna med äl med en veckas förskjutning bara. Så hoppas på det! Men känns positivt då vi kom fram till att vi ska försöka naturligt några månader till och sen blir det utredning för att utesluta kromosom rubbningar hos mig och sen ivf. Ska börja med letrozol nästa mens. Åhh hoppas på många november plus nu i tråden! Ha en fin helg alla:)

• halo83
    nepe skrev 2015-10-16 12:27:52 följande:

Hoppas du mår bra! Hur gick det? <3 

Det gick bra, gjorde sjukt ont men nu såg hon passage på båda sidorna. Nu hoppas jag bara på att få en ordentlig äl.
  • pannkakan87
    livias skrev 2015-10-15 22:19:47 följande:

Ni som tyvärr gått igenom mf / mamma - hur lång tid tog det gör er äl att komma igång igen? Vet inte hur jag ska tänka, i och med mitt mf nu i helgen. Ska jag räkna det som en "mens" och anta att äl kommer om ca 14 dagar eller hade ni börjat äl testat typ om några dagar? Man hade stenkoll innan på kroppen men nu är jag rädd för att missa äl. Eller bör jag räkna med en vanlig mens innan jag börjar äl testa igen?? Mina tidigare mf var för fyra år sedan så kommer ju inte ihåg!

Jag fick äl 20 dagar efter mf. :) Har annars på dag 13-14 så cykeln blev längre helt enkelt.
  • pannkakan87
    halo83 skrev 2015-10-16 15:57:18 följande:
    Det gick bra, gjorde sjukt ont men nu såg hon passage på båda sidorna. Nu hoppas jag bara på att få en ordentlig äl.
    Å vad härligt!
  • Ejoma
    nepe skrev 2015-10-16 12:56:21 följande:

Säkert! Skulle det kunna vara äl enligt din cykel? Du vill inte ta test?

Ja enligt kalendern jag räknar ut i ska jag ha äl imorgon, men samtidigt va mensen lite knepig så äl kan lika gärna vara idag.

Nä, hoppar testet denna månad. Blir de inge plus där den 1a så tänkte jag testa bara för och se hur min cykel är :)
  • nepe
    halo83 skrev 2015-10-16 15:57:18 följande:
    Din stackare! :( Men vad skönt att det "fungerade"! Nu hoppas vi att båda får äl denna månad!! :D
  • Jempan85
    nepe skrev (null) följande:
    åh vad jobbigt när mensen är sen. Kan tänka mig att man får upp hoppet mer då :/ Välkommen hur som helst! :)
    Tack! <3 Jag tror faktiskt inte ens att jag hade ägglossning förra omgången. Fick inget utslag på äl-test som jag brukar få. Tog ändå typ 30 graviditetstest så visst blev jag besviken..
  • Ang82

Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet

• Cfmilla
    Ang82 skrev 2015-10-16 20:28:17 följande:

Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet

Håller tummarna!!!
  • Cfmilla

Att man kan bli så glad över en blinkande smiley! ????

Svar på tråden BIM november 2015