BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Tack för era svar och delat med er av era erfarenheter<3 Fick mitt mf samma dag som jag gick in i vecka 6. Så var tidigt. Var hos gynekologen idag och verkar som att kroppen ställt om sig bra och att jag kan räkna med äl med en veckas förskjutning bara. Så hoppas på det! Men känns positivt då vi kom fram till att vi ska försöka naturligt några månader till och sen blir det utredning för att utesluta kromosom rubbningar hos mig och sen ivf. Ska börja med letrozol nästa mens. Åhh hoppas på många november plus nu i tråden! Ha en fin helg alla:)
Hoppas du mår bra! Hur gick det? <3
Ni som tyvärr gått igenom mf / mamma - hur lång tid tog det gör er äl att komma igång igen? Vet inte hur jag ska tänka, i och med mitt mf nu i helgen. Ska jag räkna det som en "mens" och anta att äl kommer om ca 14 dagar eller hade ni börjat äl testat typ om några dagar? Man hade stenkoll innan på kroppen men nu är jag rädd för att missa äl. Eller bör jag räkna med en vanlig mens innan jag börjar äl testa igen?? Mina tidigare mf var för fyra år sedan så kommer ju inte ihåg!
Säkert! Skulle det kunna vara äl enligt din cykel? Du vill inte ta test?
Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet
Hej! Hoppar in här då mensen kom igår, 3 dagar tidig. Håller tummarna för att november blir en bra månad :) 8:e försöket, 1:a barnet
Att man kan bli så glad över en blinkande smiley! ????