• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • nepe
    BIM-LISTA! {#emotions_dlg.flower}

2/11

Ellpi 

5/11

8airam8
    Nepe

9/11

201405
  • 201405
    nepe skrev 2015-10-11 21:21:06 följande:

Välkommen! Andra försöket här också. Nu är det vår tur!

Hoppas du har rätt! Första försöket var lite halvt, sambon kände nog press och var förkyld med så vi hade inte sex på fyra dagar sen hade vi sex samma dag som äl och dagen efter... Så nu hoppas jag han känner sig mer redo att försöka på riktigt :D

Vi har pratat mycket nu sen mensen kom och han känns mer sugen. Vi har pratat massa om namn och så :)
  • pannkakan87

Hej på er!! Tyst Jag hoppar in här!

Mensen kom i fredags, första gången sedan mitt missfall jag fick i v13 den 3 september. Så nu satsar vi allt på november och hoppas att vi kan få ett nytt plus som kan få gå hela vägen denna gång. :) Bim är 6 november (ska skriva in mig i listan) Kul att följa alla här! :D

• happylife

Jag hoppar också in här! :)

Försöker igen efter missfall i aug-sep!

Första barnet och försökt sedan maj då kopparspiralen åkte ut!

Kan någon lägga till mig på listan? :) bim 9 november.

Åker på bröllopsresa 11 nov ;)

Kram!

• halo83

Hoppar in här jag med. Fick mens i går kväll så nu kör vi på försök 18 istället. Jag ska få spolning av äggledarna när mensen är över så hoppas det hjälper å att vi får vårt plus nu i nov. Jag har bim den 5:e :)

• Norrskenet1

Hej allihopa!Solig  Hoppar (tyvärr) in här då jag fick min mens idag, bim + 1.
    Känns väldigt surt även om jag nånstans visste att jag inte blev gravid denna gången heller, men man hoppas ju så himla mycket. 
    Detta var vårat 4e försök så femte gången gillt hoppas vi på;)

• livias

Hej, joinar igen efter ett missfall i helgen. Då blödning fortfarande håller på är jag lite osäker på äl så får återkomma. Men hoppas på att det hinner komma igång ganska snabbt igen! Och en bim runt den 10 nov. Lycka till alla!

• nepe
    201405 skrev 2015-10-11 21:30:29 följande:
    Hoppas du har rätt! Första försöket var lite halvt, sambon kände nog press och var förkyld med så vi hade inte sex på fyra dagar sen hade vi sex samma dag som äl och dagen efter... Så nu hoppas jag han känner sig mer redo att försöka på riktigt :D

Vi har pratat mycket nu sen mensen kom och han känns mer sugen. Vi har pratat massa om namn och så :)
    åh, vad mysigt! Visst är det härligt när man märker att intresset är från båda håll? :D Från början (ett tag sen nu) var det mest jag som peppade bebisverkstad här hemma men inte nu längre :)
  • nepe
    livias skrev 2015-10-12 10:21:15 följande:

Hej, joinar igen efter ett missfall i helgen. Då blödning fortfarande håller på är jag lite osäker på äl så får återkomma. Men hoppas på att det hinner komma igång ganska snabbt igen! Och en bim runt den 10 nov. Lycka till alla!

Vad himla tråkigt att höra :( Håller alla tummar nu!
Svar på tråden BIM november 2015