• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • nepe
    halo83 skrev 2015-10-12 09:31:46 följande:

Hoppar in här jag med. Fick mens i går kväll så nu kör vi på försök 18 istället. Jag ska få spolning av äggledarna när mensen är över så hoppas det hjälper å att vi får vårt plus nu i nov. Jag har bim den 5:e :)

Vad tråkigt att höra :( Hoppas på spolningen nu och för ett plus! har också BIM den 5:e :)
  • nepe
    Norrskenet1 skrev 2015-10-12 09:53:45 följande:

Hej allihopa!Solig  Hoppar (tyvärr) in här då jag fick min mens idag, bim + 1.
    Känns väldigt surt även om jag nånstans visste att jag inte blev gravid denna gången heller, men man hoppas ju så himla mycket. 
    Detta var vårat 4e försök så femte gången gillt hoppas vi på;)

Välkommen! Nu håller vi tummarna för att november är vår månad!
  • nepe
    happylife skrev 2015-10-12 08:19:59 följande:

Jag hoppar också in här! :)

Försöker igen efter missfall i aug-sep!

Första barnet och försökt sedan maj då kopparspiralen åkte ut!

Kan någon lägga till mig på listan? :) bim 9 november.

Åker på bröllopsresa 11 nov ;)

Kram!

åh vad supertråkigt att höra :( Nu är det din tur!!
  • Lillis26

Hej!

Jag vill gärna vara med i tråden. Fick mens i lördags 10/10 så BIM den 7/11 :)

Blev så himla ledsen när mensen kom, vi fick missfall i vecka 7 i augusti och jag märker att jag tar det hårdare och hårdare för varje månad som går utan plus. Känns som man verkligen gör sitt yttersta för att bli gravid men det blir platt fall varje månad iallafall. Låg typ i sängen hela dagen igår och bara deppade.

Nya tag nu iaf! Hoppas på många plus i den här tråden! Lycka till alla <3

• Lillis26

BIM-LISTA! 

2/11

Ellpi

5/11

8airam8

Nepe

halo83

6/11

Pannkakan87

7/11

Lillis26

9/11

201405

Happylife

10/11

livias

• Norrlänning86
    {#emotions_dlg.flower}BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}

2/11

Ellpi

Norrlänning86

5/11

8airam8

Nepe

halo83

6/11

Pannkakan87

7/11

Lillis26

9/11

201405

Happylife

10/11

livias
  • Längtanefterstorken

Hoppar in här jag också, fick mens idag bim+5 (vad jag tror är mens, det var små små klumpar så risken är väl att det var ett otroligt tidigt missfall också? Vet inte).

Om jag räknar med att det är mens jag har nu så har jag ÄL 26 oktober och BIM 7 november. Det blir då andra försöket, första barnet.

Känner mig relativt ny inom denna djungel och tänkte nu också pröva ÄL-test, kan ni rekommendera några? (kör på testlagret vad gäller gravidtest)

Ser annars fram emot att peppa och prata med er här på FL! Glad

• Längtanefterstorken
    {#emotions_dlg.flower}BIM-LISTA!{#emotions_dlg.flower}

2/11 

Ellpi

Norrlänning86

5/11

8airam8 

Nepe 

halo83

6/11 

Pannkakan87 

7/11

Lillis26

Längtanefterstorken

9/11 

201405

Happylife

10/11

livias
  • nepe
    Längtanefterstorken skrev 2015-10-12 14:45:58 följande:

Hoppar in här jag också, fick mens idag bim+5 (vad jag tror är mens, det var små små klumpar så risken är väl att det var ett otroligt tidigt missfall också? Vet inte).

Om jag räknar med att det är mens jag har nu så har jag ÄL 26 oktober och BIM 7 november. Det blir då andra försöket, första barnet.

Känner mig relativt ny inom denna djungel och tänkte nu också pröva ÄL-test, kan ni rekommendera några? (kör på testlagret vad gäller gravidtest)

Ser annars fram emot att peppa och prata med er här på FL! Glad

Är i samma sits, kommer också börja testa med ÄL-test denna gång när det närmar sig. Tänkte dock köra på clear blues då jag hör så mycket dåligt om en del märken från nätet i tråden för "svags plus eller spökstreck". Vet inte något om testlagrets ältest dock!
  • Längtanefterstorken
    nepe skrev 2015-10-12 15:16:50 följande:
    Är i samma sits, kommer också börja testa med ÄL-test denna gång när det närmar sig. Tänkte dock köra på clear blues då jag hör så mycket dåligt om en del märken från nätet i tråden för "svags plus eller spökstreck". Vet inte något om testlagrets ältest dock!
    Ja, det kanske är lika bra att göra det. Förra gången var jag lite osäker på om vi faktiskt prickat ÄL, då vi kör på varannan dag. Det skulle kännas bättre att veta att man i alla fall gjort vad man kunnat när ÄL är över!

Är det dessa ÄL-test du tänker på? Glad
    www.apoteket.se/produkt/clearblue-digital-10-st-254208/ 
Svar på tråden BIM november 2015