BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hoppar in här jag med. Fick mens i går kväll så nu kör vi på försök 18 istället. Jag ska få spolning av äggledarna när mensen är över så hoppas det hjälper å att vi får vårt plus nu i nov. Jag har bim den 5:e :)
Hej allihopa! Hoppar (tyvärr) in här då jag fick min mens idag, bim + 1.
Känns väldigt surt även om jag nånstans visste att jag inte blev gravid denna gången heller, men man hoppas ju så himla mycket.
Detta var vårat 4e försök så femte gången gillt hoppas vi på;)
Jag hoppar också in här! :)
Försöker igen efter missfall i aug-sep!
Första barnet och försökt sedan maj då kopparspiralen åkte ut!
Kan någon lägga till mig på listan? :) bim 9 november.
Åker på bröllopsresa 11 nov ;)
Kram!
Hej!
Jag vill gärna vara med i tråden. Fick mens i lördags 10/10 så BIM den 7/11 :)
Blev så himla ledsen när mensen kom, vi fick missfall i vecka 7 i augusti och jag märker att jag tar det hårdare och hårdare för varje månad som går utan plus. Känns som man verkligen gör sitt yttersta för att bli gravid men det blir platt fall varje månad iallafall. Låg typ i sängen hela dagen igår och bara deppade.
Nya tag nu iaf! Hoppas på många plus i den här tråden! Lycka till alla <3
BIM-LISTA!
2/11
Ellpi
5/11
8airam8
Nepe
halo83
6/11
Pannkakan87
7/11
Lillis26
9/11
201405
Happylife
10/11
livias
Hoppar in här jag också, fick mens idag bim+5 (vad jag tror är mens, det var små små klumpar så risken är väl att det var ett otroligt tidigt missfall också? Vet inte).
Om jag räknar med att det är mens jag har nu så har jag ÄL 26 oktober och BIM 7 november. Det blir då andra försöket, första barnet.
Känner mig relativt ny inom denna djungel och tänkte nu också pröva ÄL-test, kan ni rekommendera några? (kör på testlagret vad gäller gravidtest)
Ser annars fram emot att peppa och prata med er här på FL!
Hoppar in här jag också, fick mens idag bim+5 (vad jag tror är mens, det var små små klumpar så risken är väl att det var ett otroligt tidigt missfall också? Vet inte).
Om jag räknar med att det är mens jag har nu så har jag ÄL 26 oktober och BIM 7 november. Det blir då andra försöket, första barnet.
Känner mig relativt ny inom denna djungel och tänkte nu också pröva ÄL-test, kan ni rekommendera några? (kör på testlagret vad gäller gravidtest)
Ser annars fram emot att peppa och prata med er här på FL!