• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • SamsonS

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

• Eemmmmaa86
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:14:40 följande:

Jag har testat varje dag i nästan 4 veckor med deras stickor, men inte fått ett enda positivt test :/

Jag fick som sagt väldigt väldigt svagt, just på den dagen som jag fick en glad gubbe på cb, och två dagar senare steg min temp med 0.7 grader och har typ stannat där. Men har du testat med andra stickor eller tempat?
  • MaryCherry
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

Jag kände av mycket tidigare nu med andra barnet. Brukar knappt ha mensvärk i vanliga fall men den här gången hade jag som molvärk/ kraftig mensvärk i knappt en vecka inna jag plussade. Nu har det dock lagt sig lite. Nu är jag mest trött...
  • Camen

Hej!

Jag hakar också på denna tråd :)

Jag har BIM nu på lördag, har haft molande värk i flera dagar och i söndags fick jag en svagt rosafärgad flytning när jag torkade mig. Men ingenting efter det...Någon som varit med om detta?

Antingen så är mensen på väg eller kan det bara en Nidblödning?

Har försökt i flera månader nu, hoppas så på denna månad:)

Förövrigt riktigt mycket humörsvängningar, men inga känningar i brösten....

Hur har det varit för er som plussat?

• Fian88

När jag plussade med sonen så hade jag som mensvärk en vecka innan jag testade ungefär. Var därför jag köpte ett test, testade på ca bim+2-3 då. Hade ingen koll då haha;)
    Nu sist hade jag exakt samma känsla i kroppen som innan mens, bla molvärk/mensvärk.
  • Cfmilla

Jag har passerat bim, ingen mens och inte testat heller känner mig inte alls gravid! Hade någon blödning/brunflytning två dagar för en vecka sedan, inget mera.

Får köpa ett test i em och kolla i morgon!

• SamsonS
    Eemmmmaa86 skrev 2015-11-03 09:24:53 följande:
    Jag fick som sagt väldigt väldigt svagt, just på den dagen som jag fick en glad gubbe på cb, och två dagar senare steg min temp med 0.7 grader och har typ stannat där. Men har du testat med andra stickor eller tempat?
    Nej jag har bara använt de stickorna. Vi har sexat på varannan dag ändå och lite extra de dagarna jag trodde jag hade ÄL :)
  • ineedcoffee

Jag har 2 barn sen innan, min mage har känts rejält svullen, har kunna anat att de har "sticks" som mot äggstockarna, men ingen molvärk eller så.

Håller tummarna för att det är ett + för er!!
  • SamsonS
    Fian88 skrev 2015-11-03 09:39:58 följande:
    När jag plussade med sonen så hade jag som mensvärk en vecka innan jag testade ungefär. Var därför jag köpte ett test, testade på ca bim+2-3 då. Hade ingen koll då haha;)
    Nu sist hade jag exakt samma känsla i kroppen som innan mens, bla molvärk/mensvärk.
    Okej :) dottern är en liten "hoppsan" och då plussade jag i v.8. Fick otroligt ömma bröst några dagar innan, det var det enda symtomet. Så har ingen aning om jag hade molvärk eller inte då :)
  • Smultrontjejen

Jag har likadant, ingen mens och tycker mig nästan inbilla mig en skugga av ett streck. Känner svag konstig mensvärk sen ÄL
Svar på tråden BIM november 2015