• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • SamsonS
    Smultrontjejen skrev 2015-11-03 10:07:32 följande:
    Jag har likadant, ingen mens och tycker mig nästan inbilla mig en skugga av ett streck. Känner svag konstig mensvärk sen ÄL
    Värken har blivit lite starkare sen igår, så jag tror att jag bara inbillar mig att sär skulle vara ett svagt streck. Dock brukar jag inte få mensvärk förrän samma dag eller möjligtvis dagen innan när jag får mens. Åh, kunde man inte bara få ett starkt plus så man slipper fundera och känna efter så mycket :P
  • Ev1l
    dundernina skrev 2015-11-03 06:23:13 följande:
    Imorse var det inget snack om saken.. jag är gravid och har troligtvis inte någon cancer tumör i huvudet som jag misstänkte pga humörsvängningar. Hoppas nu att lilla fröt vill stanna ????????????
    Grattis :)  <3
  • MrsWinter

Grattis till er alla som har fått positiva besked!!

Tyvärr har jag fått negativt på mina stickor och nu började mensen ???? får väl hoppas på nästa månad istället.....

• dundernina
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

När jag var gravid med sonen hade jag riktig mensvärk säkert 2 veckor efter jag plussat. Jag sprang på toa hela tiden för att se om det kommit blod.. men det är ju växtvärk vi egentligen känner så det ska du vara "glad" över att du känner och INTE oroa dig... har bestämt mig för att inte stressa denna gången i 12 veckor och hoppas jag kanske kan hjälpa några fler att försöka slappna av den här tiden som egentligen ska vara såååå mysigt ????

Har inte haft så mycket molvärk denna gång.. mest ilningar.. men BIM är först på lördag så det är ju riktigt tidigt än..
  • Ev1l

måste få fråga, jag hade min ägglossning 1/11 nu 2 dagar efter har jag känningar i sidorna och vid nedre delen av magen,kommer till och från med korta intervaller, har även ytterst lite illamående, men inget sådär märkbart, någon som vet vad det kan vara? 

tacksam för svar :)

• Anonym (Lf 31)

Hej
    Jag hade äl den 30/10, vi hade sex tre dagar, två´dagar innan, och samma dag som äl..
    Har bim den 13/11..
    På kvällen började jag må illa, och hade ont i vänster bröst, fast jag kände inte på det..Jag har känt som lite svag mensvärk dagen efter, och dom andra dagarna med, men igår på kvällen innan jag skulle sova fick jag ganska ont på höger sida, tror där äggstocken sitter, och sen kändes det som mensvärk, gjorde ganska ont.
    Jag vet inte om jag bara inbillar mig för att jag vill att det ska bli ett plus..
    Men ja iallafall, är det någon annan som har känt så med och sen fått ett plus?
    Jag kommer inte ihåg hur det var när jag väntade dottern för det var ju tretton år sedan, men tror inte att jag kände av något alls förrän jag märkte att jag mådde dåligt, och det var i vecka sex eller vecka åtta eller något liknande..
    Och då gick jag till vårdcentralen och gjorde ett test.

• SamsonS
    dundernina skrev 2015-11-03 10:59:27 följande:
    När jag var gravid med sonen hade jag riktig mensvärk säkert 2 veckor efter jag plussat. Jag sprang på toa hela tiden för att se om det kommit blod.. men det är ju växtvärk vi egentligen känner så det ska du vara "glad" över att du känner och INTE oroa dig... har bestämt mig för att inte stressa denna gången i 12 veckor och hoppas jag kanske kan hjälpa några fler att försöka slappna av den här tiden som egentligen ska vara såååå mysigt ????

Har inte haft så mycket molvärk denna gång.. mest ilningar.. men BIM är först på lördag så det är ju riktigt tidigt än..
    Tack för pepp! :) ja egentligen är det ju helt meningslöst att gå runt och vara orolig och fundera så mycket. Går det inte vägen kan man ju inte göra så mycket ändå :) nu hoppas jag bara att mensen inte kommer och att jag får plus på torsdag eller fredag :)
  • Kaninen

Hakar på här! Jag har Bim 12 oktober. Mina Äl stickor visar fortfarande smilis..konstigt nog. hehe men det är väll bara och tacka och ta emot för fler sexfertila dagar.
    Vi håller tummarna och hoppas :D 

• Millan1984
    Camen skrev 2015-11-03 09:34:56 följande:

Hej!

Jag hakar också på denna tråd :)

Jag har BIM nu på lördag, har haft molande värk i flera dagar och i söndags fick jag en svagt rosafärgad flytning när jag torkade mig. Men ingenting efter det...Någon som varit med om detta?

Antingen så är mensen på väg eller kan det bara en Nidblödning?

Har försökt i flera månader nu, hoppas så på denna månad:)

Förövrigt riktigt mycket humörsvängningar, men inga känningar i brösten....

Hur har det varit för er som plussat?

med min dotter så fick jag en nidblödning, några dagar senare plussade jag
  • eg90

ÄL test.
    Översta togs 1/11
    Nedersta togs idag den 3/11

Vem är mest positiv av dessa?
Svar på tråden BIM november 2015