• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Fian88

Var hos gyn idag och det visade sig att jag antagligen inte får ägglossning som jag ska. Förstod det som att äggen mognar men kan inte alltid släppa, så har kanske bara fått ett par ägglossningar det senaste året:(. Ska dit igen för prover och sen ett återbesök. Känns såklart jobbigt men samtidigt skönt att det kollas upp nu!

• Körsbärsblomma
    SamsonS skrev 2015-11-03 09:21:04 följande:

Tog ett test nu på morgonen, tycker mig kunna ana ett nästan knappt synbart streck. Åh jag hoppas så! Mår fortfarande illa, men känns i magen lite som att mensen är på ingång :/

Ni som har plussat nu och ni som ha barn sen innan, kände ni mensvärk som att mensen var på gång fast att ni plussade?

Har haft molvärk i 2 veckor, men nu känns det precis dom när mensen ska komma, dock lite små hugg lite då och då vilket jag inte brukar känna i vanliga fall

Första barnet hade jag extremt ont i brösten plus lite illamående innan jag fick+

Nu när jag plussat så hade jag som mensvärk så trodde nästan mensen va på G. Dock hade jag inte börjat fått mina bruna flytningar som jag alltid får innan. Precis såhär hade jag sist jag blev gravid också dock sluta det i missfall i v 11.
    Så jag hoppas denna vill stanna.
    Nu har jag bara lite ömma bröst, mår annars som vanligt:)
  • Körsbärsblomma

Grattis till alla nya plus!

Finns det någon tråd för oss som plussat nu så vi alla kan sluta upp igen allt eftersom plussen rullar in?

• Lottch3n

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
    Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

• Miniflicka93

Mina ägglossningstest! Vad tror ni? Kan de vara äl i morgon? Första gången jag kör med test så vet inte hur snabb stegringen är.

• Vinja

Grattis till alla nya plus! Hoppas att fler rullar in under manaden! Blir sa glad for er alla Solig

Jag ar ju inte haft AL an denna manad sa nu ar det bara trakig vantan som galler. Vantan mellan AL och BIM kanns pa nat satt battre an vantan mellan mens och AL.

Enligt min app ska jag ha AL den 15e November, men eftersom min mens var sa oregelbunden sist har jag bestamt mig for att borja anvanda mina AL stickor fran idag tills jag far positivt svar. Mensen tog slut i onsdags sa ar ju inte helt orimiligt att man kan fa en tidig AL. Imorse var testet blankt, men jag har nu ett stort lager av AL tester sa de racker i over en manad, haha!

• MiaN89
    Miniflicka93 skrev 2015-11-03 13:59:19 följande:

Mina ägglossningstest! Vad tror ni? Kan de vara äl i morgon? Första gången jag kör med test så vet inte hur snabb stegringen är.

Det kan vara ÄL redan imorgon eller upp till två-tre dagar om jag tolkar dina test. Jag brukar ta ett ÄL test morgon och ett på em de dagar jag tror att jag snart har ÄL ifall att.. Om mitt test såg ut som dina gör skulle jag börja ha samlag redan nu. Man vet ju aldrig hur snabbt stegringen går. Sedan ha det varje dag tills stegringen vänder igen. Men dagen du har ÄL ska strecken vara minst lika starka. :)
  • MiaN89
    Lottch3n skrev 2015-11-03 13:20:43 följande:

Tog detta nyss efter att ha fått ett supersvagt plus imorse.
    Får nog bli ett digitalt imorgon! Åh kan knappt tro det..!

Åh vad kul med ett plus SkrattandeGravidBaby Grattis!
  • Miniflicka93
    MiaN89 skrev 2015-11-03 14:54:18 följande:

Det kan vara ÄL redan imorgon eller upp till två-tre dagar om jag tolkar dina test. Jag brukar ta ett ÄL test morgon och ett på em de dagar jag tror att jag snart har ÄL ifall att.. Om mitt test såg ut som dina gör skulle jag börja ha samlag redan nu. Man vet ju aldrig hur snabbt stegringen går. Sedan ha det varje dag tills stegringen vänder igen. Men dagen du har ÄL ska strecken vara minst lika starka. :)

Jaaa okey! Så när jag väl får lika starkt test är de inom 24 timmar va? Tagit testen på eftermiddag/kväll osv! Hoppas verkligen det går vägen denna månaden nu!
Svar på tråden BIM november 2015