BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Idag behöver jag inte ens fundera! Åh herregud jag skakar..
Grattis igen!
Ja! Självklart. Han är ju högst delaktig och väntar lika mycket som mig på ett plus. (Dock tycker han nog det skulle räcka med Ett gravtest och inga äl test då jag känner äl. Men han vet om att jag testar)
Alltså visst är det lite roligt hur livet ändrar sig naturligt ibland :) Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det är helt normalt att varje dag föra dagbok över kroppstemperatur, flytningar, mående och när-var-hur man hade sex :P
Tur jag fortfarande är på den nivån att jag håller det lite för mig själv, för min man skulle nog inte tycka det var lika charmigt ;)
Involverar ni era partners i allt? Har de koll på er ägglossning?
Är på Äl+5 idag och vaknade med en molande värk i magen som sitter i än. Precis som om mensen sku va på g, vilket jag vet att den inte är ännu. Kan de ha med ägget att göra, att det rör på sig eller till och med ska fästa sig? Någon som varit med om liknande?
Mina tidigare graviditeter tänkte jag aldrig på något sådant, medans jag nu analyserar typ allt! Haha
Brukar få glad gubbe på fredagskvällen den vecka jag har öl men eftersom mensen var försenad två dagar så kommer säkert äl senare oxå. Men har börjat ta test redan nu så jag inte missar det...så trött på att vänta. Vill bli gravid nu!! Blir glad men samtidigt ledsen när jag ser någon i tråden som lyckats få plus. ..jätteglad för deras skull men ledsen för mig själv då det känns som om plusset aldrig ska dyka upp. Men har börjat ordentligt med att äta bättre o träna så hoppas det ska underlätta mer i framtiden...vill sååååå gärna plussa innan jul så vi kan komma med världens bästa julklapp. Har två chanser på mig *håller tummarna*
Hej alla,
igår fick jag mens 5 dagar för tidigt, och min lutealfas blev då 5 dagar (brukar ha 11). Är det någon här som också har kort lutealfas? Eller någon som inte har det men sitter inne på lite information om vad man kan göra?
B12 hörde jag kan hjälpa? Kan det stämma? Finns det mer jag kan göra?
Blir så ledsen av att läsa att det kan bli svårare att bli gravid, att det inte hinner sätta sig innan kroppen sköljer bort allt med mensen...
BIM-1 idag, lika svagt streck på stickan som igår em...
Strecket är så svagt att man inte får med det på bild, men jag ser ett rosa streck på stickan som är supersvagt efter cirka 5-10minuter.. Har någon varit med om så svagt streck dagen innnan bim och sedan varit gravid? Det känns som om jag skulle få mens när som och har känts så i över 1 vecka nu, brukar aldrig känna av mensvärk innan mensen kommer, utan den brukar komma typ när mensen varit igång någon timme..
Jag beställde stickor från NatrualCycles, då jag tempar också..
Så härligt med alla + grattis! Underbart :)
Jag har en tjej på 1 år, så känns som att tiden mellan ägglossning och bim (15 nov) kommer att gå extra fort nu!
Tror verkligen på denna månad! :)