• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • annacnummertre
    Mammamiia10 skrev 2015-12-06 20:22:53 följande:
    Mina är födda 07 och 10! Så detta om det tar sig blir ju nästan en sladdis???? Hur gamla är dina barn?
    De är födda 10 och 12, så ingen sladdis här ;)
  • ensamärstark

Får jag vara med? har beräknad ÄL den 15/12 och BIM Den 29/12 om min cykel är 31 dagar som förra månaden !

• annacnummertre
    ensamärstark skrev 2015-12-06 21:56:40 följande:

Får jag vara med? har beräknad ÄL den 15/12 och BIM Den 29/12 om min cykel är 31 dagar som förra månaden !

välkommen :)
  • Angel in sight
    Mammamiia10 skrev 2015-12-06 20:22:53 följande:
    Mina är födda 07 och 10! Så detta om det tar sig blir ju nästan en sladdis???? Hur gamla är dina barn?
    Åh så kul mina är också födda 2007 och 2010 och vi vill ha en tredje liten :). Vi har två tjejer sedan tidigare.

Jag tog ut min spiral för lite mer än två veckor sedan och vet inte riktigt hur min kropp fungerar än så jag vet inte när jag har äl eller bim än.
  • ewae089

Hej! Fick positivt graviditetstest idag och tänkte dela med mig av mina tidiga symtom jag haft.

Symptom:

Pirr över blygdbenet (tidigt efter äl),

Trög mage, uppsvälld och gasig,

Ömma bröstvårtor (tidigt efter äl) och för två dagar sedan fylligare bröst och nu även ömma bröst,

Gråtmild och irriterad.

Hoppas det hjälper någon i letandet efter symtom!

Lycka till nu tjejer!

• Mammamiia10
    Angel in sight skrev 2015-12-06 21:59:34 följande:
    Åh så kul mina är också födda 2007 och 2010 och vi vill ha en tredje liten :). Vi har två tjejer sedan tidigare.

Jag tog ut min spiral för lite mer än två veckor sedan och vet inte riktigt hur min kropp fungerar än så jag vet inte när jag har äl eller bim än.
    Va kul!! Vi har en tjej o en kille. Man har ju ingen aning om hur lång tid det kommer ta denna gången. Med första o andra barnet blev jag gravid på första försöket, men då var man ju lite yngre med. Är rädd för att det ska vara jättesvårt att bli med barn igen, så jobbigt att inte veta tycker jag...
  • Angdev

I morgon är det BIM för min del och jag vill inte jinxa något men....är jag inte gravid så är det något allvarligt fel på min kropp.

Är trött som aldrig förr
    Illamående sedan 1 vecka tillbaka
    Ömma brösten dök upp i morse (har ALDRIG det annars förutom när jag var gravid förra gången)
    Inga spottings innan mens
    Molvärk i över 1 vecka (annars bara dagarna innan mens)
    Plus en massa annat som mitt trötta huvud inte kommer ihåg just nu

Tycker verkligen att det är vår tur nu. Försök nr 13
  • lindgrenmaria91

Får man hoppa in?

Slutade amma min son för ganska exakt en månad sen och har inte fått tillbaka min mens efter förlossningen, tog 1 månad efter avslutat amning med dottern att få tillbaka mensen.

Vi har haft oskyddat varje gång, har inte riktigt känt några symptom, lite järnsmak i mun på morgonen och en del mensvärk liknande, men kan ju lika gärna vara mensen på G :)

• ewae089

Just det! Fler symtom! Även att det dragit till och från i ljumskarna och vid ett tillfälle i veckan fick jag nästan som kramp i ljumsken. Har också haft lite hugg och stickningar i livmoden.

• Rackamaja

Hej på er!

Jag hakar på här bland alla er som strider! Hoppas ni mår bra, allihopa.

Detta blir 6:e försöket, första barnet. BIM 22 december.