BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Snart midnatt o lillan pigg som en lärka...o hade tempuppgång imorse så ägget släppte nog igår el natten till idag så sambon o jag vill ju gärna få till det idag med....hur man nu ska orka, supertrött, vill helst sova men kommer ångra mig imorgon om vi inte får till det..
Där kom mensen på bim så nu hoppas jag på nästa år. Lycka till alla och grattis till er son redan plussat!!
Blir galen. Har värk som om mensen skulle komma när som och illamående och allt annat minskar. Inte mycket hopp kvar för i år. Hoppet som är kvar är för att jag vill hoppas, önskar.
Ändå är jag bara på cd 18. Skit!
Men om du bara är på cd 18 är det säkert äl-illamående som avtagit nu efter att ägget släppt. Vad säger tempen?
Hade själv nedsläpp igår (på cd 17) och har lite efterdyningar idag som vanligt. Borde avta tills imorgon dock.
När har du bim?
Jag fick mens på dag 43, evig väntan! Och den slutade förra lördagen, märkte av ÄL flytningar även på lördag kväll, har hört mig för på FL och det verkar mer eller mindre omöjligt eftersom jag hade mens men efter googlande så verkar det möjligt pga lång menscykel innan..ja vem vet. Men nu i fredags kände jag hugg och stick i nedre delen av magen som jag kan känna vid ÄL. Men som jag faktiskt inte har känt av på ett tag, så kanske har jag inte haft ÄL dem senaste månaderna.
Men, hur känner ni vid ÄL? Kan de va så att ÄL inträffde förra lördagen och att sticken känns efter ÄL eller är sticken direkt vid ÄL? :/ ni som känner samma sak har ni ordning på det här? :)
Hjälp!! Vaknade imorse efter igår varit på min systers 30 årsfest, såklart blev de lite vin då jag inte ser min Syster så ofta för hon bor i Spanien. Iaf jag gick på toa och fick Rosa flytningar på pappert! Har bim på onsdag eller torsdag. Har världigt regelbunden mens alltid 27-28 dagarscirkel. Nidblödning?? Är på ÄL+10
Hjälp!! Vaknade imorse efter igår varit på min systers 30 årsfest, såklart blev de lite vin då jag inte ser min Syster så ofta för hon bor i Spanien. Iaf jag gick på toa och fick Rosa flytningar på pappert! Har bim på onsdag eller torsdag. Har världigt regelbunden mens alltid 27-28 dagarscirkel. Nidblödning?? Är på ÄL+10
Har bim idag. Känner ingen mensvärk... Ingen mens än.. Spännande