BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Ts kan byta :( jag har räknat ut fel , bim 9 December :( !
Jag villlll verkligen bli gravid annars blir jag rädd eftersom jag känner mig svimfärdig åksjuk och massa andra konstiga symptom!!!!
Borde jag göra ett grav test imon????
Nån mer som har samma datum som mig?
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Ja gårdagens svaga plus på kvällen har blivet starkare idag:) jag tror på det:) fy är så glad. Testa plus på Bim - 7, 6 december Bim 13 december :) tjoho nu håller jag tummarna att det lilla fröt stannar...
Åh jag blir tokig!!!
Bim +1 testet negativt. Ingen mens heller. Känner inget alls. Vänster bröst är lite känsligare, thats it. Va sjutton. nån mer som plussat sent?
Bara spökstreck för min del. Idag kom mensen med besked. Både ledsamt och skönt. Ledsamt att det ej är någon bebis på väg. Skönt att inte behöva vänta och inte inte veta. Ny bim i januari så tack för mig i den här tråden. Lycka till ni andra och grattis till er som plussat! :)
Jag är så glad att jag knappt fattar det! Blinkande gubbe på ÄL-test! Första efter MA så visste inte om mens eller ÄL skulle komma först. JIPPIE vi får en chans i december!!!! :D
Äntligen!!!! Strecket dök upp direkt :)
Sitter helt förstenad på toa :D
Jag är så glad att jag knappt fattar det! Blinkande gubbe på ÄL-test! Första efter MA så visste inte om mens eller ÄL skulle komma först. JIPPIE vi får en chans i december!!!! :D