BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
HEJ ALLIHOPA!
364st olästa inlägg... Jag fick ett nytt jobb efter årsskiftet och vi har pga det och lite annan stress valt att avvakta med barn i några månader. (Kondomen var dock ingen hit ;) )
Det har varit väldigt skönt att släppa familjeliv ett tag och rekommenderar det starkt.
Istället för Folsyra har jag köpt Kvinna Kosttillskott som också innehåller folsyra. Så med det i kombination med att jag försöker skriva ner mens och ÄL hoppas jag att jag är redo framåt sommaren igen.
Lycka till tjejer! Kram i massor
Tror att tl graviditetstest blivit bättre sen dom gjort om stickorna. Visar dock svagare/senare än tidigare. Äl testen visar alltid svagt streck för mig , men får stegring vid lh ökning iaf. Jag brukar beställa från billiga tester.
Har kört med testlagrets förut men hört lite negativt om spökstreck och sånt. Men samtidigt har jag upplevt att de är bättre än gravidkollens. Sen vet jag inte hur TLs Äl-test är, för såna vill jag också beställa. Får aldrig positivt på gravidkollens.
Får man aldrig positivt på gravidkollens gravstickor? Trots att man är gravid?
Mår fortfarande illa, brunaktiga flytningar två dagar, ljusrött med mörka fläckar idag.. Öm över magen och spända bröst... Konstig mens eller annat...?
testade toknegativt igår men dock bara ca 9 dagar efter när jag tror jag hade ÄL.
hade en ljusrosa liten blödning i lördagskväll och haft brunstrimmiga flytningar efter det i 5 dagar nu. tänkte att det var en nidblödning först men vet inte hur jag ska tolka det nu....
velar mellan testlagret och gravidkollen nu när jag ska beställa inför en eventuell ny omgång. lät ju inte positivt om gravidkollens?
Mår fortfarande illa, brunaktiga flytningar två dagar, ljusrött med mörka fläckar idag.. Öm över magen och spända bröst... Konstig mens eller annat...?
testade toknegativt igår men dock bara ca 9 dagar efter när jag tror jag hade ÄL.
hade en ljusrosa liten blödning i lördagskväll och haft brunstrimmiga flytningar efter det i 5 dagar nu. tänkte att det var en nidblödning först men vet inte hur jag ska tolka det nu....
velar mellan testlagret och gravidkollen nu när jag ska beställa inför en eventuell ny omgång. lät ju inte positivt om gravidkollens?
Fantastiskt - verkar bli en lång cykel igen. Ingen mens och cd 33 ... Har dock super pms, grinig och lätt irriterad som få. Hoppas den kommer snart!
Jag hoppar på tråden nu efter att ha läst igenom alla 119 sidor, jag och sambon har försökt med ett syskon sedan aug-15.
Jag har BIM om 2dagar, idag kom först ljusrosa blödning som jag hoppas är nid och sen mer blodaktigt efter att ha "myst" igår, har haft "irritationsvärk"/lätt molvärk sedan ÄL och hoppas inte att det är kärringen som kommer.
Sambon påpekade igår att jag svettas mer på nätterna (vilket jag också märkt) men vet inte hur länge det hållt på. Fryser och nästan feberfrossa blandat med trötthet på kvällarna.
Håller på att bli tokig på min överanalysering, dumt nog kommer jag inte ihåg hur det har varit vid förra graviditeten. Det enda jag vet är att illamåendet och ömma bröst kom efter positivt gravtest.
Någon som känner igen sig eller någon som är påläst om nid?