BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej på er. Hoppar in!
Jag slutade med piller i december och förhoppningen är att jag plussar nu i januari. Men mensen kan likväl komma istället.
Känner just nu smärta i bröstvårtorna och att jag känner mig småkissnödig ofta.
Inget mer än så. Men just smärta i bröstvårtorna hade jag vid min tidigare graviditet. Så jag hoppas!!
Tänkte testa om en sisådär 10 dagar.
Håller tummarna för oss alla här!! :)
Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
Någon som testat graviditet test från baby or not? De som mäter från 10? Hur tidigt kan man testa med dem?:)
Men oj vad konstigt, säkert något fel på det. Har du flera test hemma?? Du måste ju testa igen, imorgonbitti. Håller tummarna för att det faktiskt är något där!
Mycket konstigt, men det är ju det starka äl testet också..! Håll oss uppdaterade imorgon:)
[quote=76182422][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-01-02 23:07:10 följande:[/quote-nick]Detta måste vara fel på testet va? Blev så fundersam över det starka ÄL testet bara två dagar efter mensens slut idag så tog denna ..
[/quot
Skumt test! Ta något annat!
*hihi*