BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Men ägget har på.sig till äl+10 att fästa:) så ropa inte hej ännu :)
Hej! Jag hoppar i här om de är okej fick ett svagt plus på två tester men visade sen att ja har haft en tidigt mf efter buksmärtor va på akuten där dom bekräftade det :( min nästa Bim är 13 januari
Hej! Jag hoppar i här om de är okej fick ett svagt plus på två tester men visade sen att ja har haft en tidigt mf efter buksmärtor va på akuten där dom bekräftade det :( min nästa Bim är 13 januari
Tog ett cb i morse. Är på äl+9 men det var blankt :(
Kanske för tidigt jag vet men mitt hopp försvann.
Alla andra månader har jag kännt en massa symtom som både ömma bröst, illamående, irritation och gråtmild men denna månaden känner jag ingenting. Verkligen ingenting. Hoppades att det skulle vara positivt men lik förbannat tappade jag hoppet i morse.
Blir så arg på mig själv att jag ska testa så tidigt
Nej du ska inte tappa hoppet nu! Som du själv säger så är det lite tidigt att testa, prova igen om några dagar eller helst på BIM :) Jag själv har varit såååå sugen på att testa i flera dagar, men tvingat mig att vänta då jag liksom dig vet att jag blir så besviken när det är blankt. I morgon bitti blir det att jag testar första gången denna månad, på BIM -1. Tillåt dig att vara lite nedstämt, alla känslor är känslor. Men tappa hoppet ska du absolut inte göra! :) Kram på dig!
Nej du ska inte tappa hoppet nu! Som du själv säger så är det lite tidigt att testa, prova igen om några dagar eller helst på BIM :) Jag själv har varit såååå sugen på att testa i flera dagar, men tvingat mig att vänta då jag liksom dig vet att jag blir så besviken när det är blankt. I morgon bitti blir det att jag testar första gången denna månad, på BIM -1. Tillåt dig att vara lite nedstämt, alla känslor är känslor. Men tappa hoppet ska du absolut inte göra! :) Kram på dig!
Jag ringde in till min gynläkare som gav mig diagnosen och berättade att jag plötsligt börjat få regelbunden mens. Men han sa att mina chanser antagligen ej inte är så stora ändå för han trodde ej jag får några "bra" ägglossningar. Vad han nu menade med det. Och verkar ju som han hade rätt iaf. Vi är inne på försök nummer 17 nu som sagt. Jag känner av ordentligt och får positiva ältest varje månad när jag har ägglossning och varje månad prick 14 dagar efter det kommer menshelvetet
Bananen! Hur mår du? Känner du något? Wiiii blir det test imorgon då?
Håller alla tummar och tår ska du veta!
Inte upptäckt något som liknar äl-flytningar de senaste dagarna. Lotionflytningar nu. Kanske haft äl redan då? 30/12 enligt app. Kanske var tidigare. Eller ingen äl alls denna månad? Har i alla fall dragits med lätt illamående de senaste dagarna. Lite stickningar och dragningar down there. Trött. För dagen ont i huvudet. Well well. Ont om sex sen mensen så jag har inga förhoppningar alls.
Nu börjar BIM närma sig för mig. Om jag ska gå på fyra-veckor-efter-förgående-mens-regeln som jag alltid gick på förr så ska mensen komma på söndag. Om jag ska lita på Natural Cycles så ska den komma på tisdag. Jag tänker inte testa mig förrän mensen är ganska försenad (om den blir det).
Jag är verkligen inte mottaglig för ett till minus och vet inte vad jag ska göra nästa månad för att det ska bli ett pluss då. Hur gör ni som har försökt en stund för att hålla humöret och hoppet uppe?
Jag har i ungefär en veckas tid haft ont i äggstockarna, när jag har vart ute och promenerat så har det liksom dragit lite i nedre delen av magen vid rörelse av ena benet. Vet inte om det är något symptom eller bara något som kan vara ändå. Jag känner igen känslan men vet inte om det har hållt i så länge förr, innan gravid planerna så var man inte lika uppmärksam på sin kropp:)
Jag har testat bidrottninggelé som jag har läst ska ge kraftigare ägglossning och högre fertilitet i två månader utan resultat (denna månad utan). Nu när jag var på apoteket sa en kvinna att jag skulle börja ära "gravid" tabletter nu innan. Det var bra förberedelse med. Men är det bara bra för barnet? Jag vill ha något som gör mig mer fertil typ. Antar dock att det inte finns några mirakelpiller, isf skulle väl alla redan äta det:)