• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • Skanetjej000

Hej vi är inne på 8 försöket och har bim på ons. Är det ett spökstreck jag ser eller kan det möjligtvis vara vår tur denna gången?????

Otroligt svårt att fånga på bild upptäckte jag..

• Fian88
    lillverra skrev 2016-01-08 20:46:47 följande:
    Tror du är gravid! Ska du testa med gravtest imorgon om mensen inte kommer under dagen?:)
  • lillverra
    Fian88 skrev 2016-01-09 12:24:02 följande:

Tror du är gravid! Ska du testa med gravtest imorgon om mensen inte kommer under dagen?:)

Japp har ju BIM idag och ingen mens ännu och livmoderhalstappen är stängd som jag tolkar det. Så kommer inte mensen imorgon ska jag köpa ett test och kolla läget. Min mens brukar aldrig vara sen. Bara 1-2 dagar tidig eller komma på natten/morgonen på Bim. Men klart den kan strula när man försöker få syskon. Men vi får väl se imorgon spännande ????
  • Fian88
    lillverra skrev 2016-01-09 12:46:55 följande:
    Japp har ju BIM idag och ingen mens ännu och livmoderhalstappen är stängd som jag tolkar det. Så kommer inte mensen imorgon ska jag köpa ett test och kolla läget. Min mens brukar aldrig vara sen. Bara 1-2 dagar tidig eller komma på natten/morgonen på Bim. Men klart den kan strula när man försöker få syskon. Men vi får väl se imorgon spännande ????
    Håller tummarna!:)
  • 5blir6

Jag brukar vara här inne i denna gruppen och läsa men har inte skrivit. När jag såg ditt inlägg var jag tvungen. Har oxå BIM idag. Ingen mensvärk men mår allmänt skumt, lite illamående. Min mens kommer oxå på morgonen och har kommit precis på dagen förutom en gång då den kom en dag tidigare. Lite nervös... Vill testa i morgon men samtidigt inte, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Håller tummarna för oss!

lillverra skrev 2016-01-09 12:46:55 följande:

• Lilla Luna

Hållt mg borta ett tag då jag är helt hundra på att det inte tagit sig denna gång. Vi har typ haft sex... en gång. Woho... :( förra månaden hade jag en del känningar och fick ett svagt plus på bim +1 sen kom mensen (missfall?). Nu har jag inga känningar så känns ju kört.

Men oj vad man längtar! Är barnvakt åt brorsans 6månaders. Låg och vilade bredvid henne och kände en sån längtan. :(

• frestelsen

Mig kan någon ta bort på bim listan. Fått spotings och väntar mensen som startar ikväll/ inatt. Har även fått svar på blodatt jag menst troligt har lupus antikoagulans och där av mina mf. För er som inte plussar ses vi februari tråden:)

• vantarpaettmirakel

Deppig idag... Äl + 8 el 9. Gjorde gravtest som känner av 5 hcg i morse, som visade negativt... Jag längtar så. Är så ledsamt. Skulle ha fått en liten i maj om jag inte fått ma :( och nu är jag inte ens gravid än...

• Elih

Att man kan bli så glad över e liten gubbe på ett test! Nu är det dags att ligga ännu mer! :)
  • lillverra
    Fian88 skrev 2016-01-09 13:08:13 följande:

Håller tummarna!:)

Tack
    5blir6 skrev 2016-01-09 13:09:15 följande:

Jag brukar vara här inne i denna gruppen och läsa men har inte skrivit. När jag såg ditt inlägg var jag tvungen. Har oxå BIM idag. Ingen mensvärk men mår allmänt skumt, lite illamående. Min mens kommer oxå på morgonen och har kommit precis på dagen förutom en gång då den kom en dag tidigare. Lite nervös... Vill testa i morgon men samtidigt inte, vill ju inte bli besviken om det inte är något. Håller tummarna för oss!

Tack jag har gjort lite samma sak. Inte varit aktiv hela tiden för att skapa en stress att bli gravid.

Jag är också nervös. Inga symtom som sagt och vågar nästan inte göra testet för tänk om den jävla mensen bara strular nu bara för att. Är ju liksom typiskt då man planerar barn. Men köpt ett test nu så antingen testar jag imorgon eller måndag morgon inte bestämma mig en. Måndag morgon vore nog säkrast om man inte vill bli besviken för tänk om mensen kommer söndag natt eller måndag morgon bara för att jävlas.
Svar på tråden BIM januari 2016