BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Läskigt att bli sugen på köttbullar då man ser sin dotter äta det. Varit vegan sen augusti så äter ju inte djur kött. Det här kändes skumt
Läskigt att bli sugen på köttbullar då man ser sin dotter äta det. Varit vegan sen augusti så äter ju inte djur kött. Det här kändes skumt
Deppig idag... Äl + 8 el 9. Gjorde gravtest som känner av 5 hcg i morse, som visade negativt... Jag längtar så. Är så ledsamt. Skulle ha fått en liten i maj om jag inte fått ma :( och nu är jag inte ens gravid än...
Ja något konstigt är det, började precis stortjuta för en bagatell. I bakhuvudet finns det hela tiden tankar på hur kroppen kan spela en ett spratt...
Åh jag fick inte bara en glad gubbe på testet men även riktiga ägglossningå flytningar! Nu jävlar hoppas vi på att det sätter sig!
Åh jag fick inte bara en glad gubbe på testet men även riktiga ägglossningå flytningar! Nu jävlar hoppas vi på att det sätter sig!
Cfmilla: spännande!! hoppas du har en liten i magen brukar du känna så annars en vecka innan bim?
Är lite sur på mig själv för att jag troligtvis har räknat fel när jag haft ägglossning har oregelbunden cykel på 34-40 ( men har haft 34 de senaste månaderna) dagar ungefär. Så att jag misstänker att jag hade min ägglossning antingen 5,6 eller 7 när jag hade sån mensvärk.. O vi hade sex 30/12-5/1 bara för att jag räknade fel o tog mensvärken som gravsymtom! Knäpp man är!!!
Kan bara hoppas att några spermier levde kvar nån dag eller dagar... Men det känns som liten chans att det skulle va så... Bim isf är runt 19,20 januari...